Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Berichtje gekregen over missende gegevens voor overstap. Dan moet je inloggen en aanvullen. 

Klinkt logisch, ware het niet dat je dan gevangen wordt in een web van misleiding. 

Even simpel een berichtje sturen is er niet meer bij. 

 

Maar goed, dat is de realiteit van vandaag. je moet je problemen op een publiekelijk forum zetten. 

 

Mijn overstap kan niet worden gematched met de vorige provider Ziggo omdat ik een ander bankrekeningnummer heb opgegeven. 

 

Dat ga ik hier allemaal niet delen, maar als er iemand van KPN zelf even een privéberichtje ofzo stuurt, dan kan ik de juiste informatie sturen. 

 

 

Je zou ook via de KPN pagina om een assistent kunnen vragen om te helpen, gaat sneller en makkelijker.

 


Hoor graag even van een KPN-medewerker reactie. De vraag in de email of ik het juiste rekeningnummer kan doorgeven kan ik anders niet beantwoorden. Dat lijkt me niet de bedoeling. 

 


Alles in je profiel waar privé bij staat is alleen zichtbaar voor jou en de moderater. 


Vandaag weer een email gehad dat ik mijn gegevens moet doorgeven. 

 

Via dit publieke forum ???

 

Even de route bekijken:

email is van noreply@kpn.com

link aanklikken: "log in en vul je gegevens in"

melding: je e-mailadres is bevestigd. Ga verder. 

Scherm bestelstatus. Login knop "Ga verder". 

Inloggen. 

Dan krijg je allerlei service opties. 

Er is een optie "Help mij direct". 

Maaar in plaats van helpen krijg je "Waar gaat je vraag over". 

De vraag waarover ik een mail krijg staat er niet bij. 

Dan krijg je algemene opties:
chat --> een digitale assistent. Daar heb je dus niets aan. 
Forum --> dat is dit
Winkel --> hoe moeilijk wil je het maken?
Bellen --> moet ik telefonisch een rekeningnummer doorgeven?

 

En nu KPN moderators? @Kpn @Alex_P 


Goedemorgen, 

Kan er ook follow-up komen van KPN? 

Men wil ik dat ik het juiste rekeningnummer doorgeef en ik sta al een tijdje klaar om dat te doen.
Maar uiteraard geen persoonsgegevens via een publiek forum. Daar vind ik iets van, maar de AP ook ;) 

 

Vriendelijke groet,

Bas de Kort 


Hoi @bas239392084290340329 . Mag ik vragen waarom je dat niet telefonisch doorgeeft? Bij administratieve wijzigingen worden er tegenwoordig vaak verificatie SMS’jes verstuurd zodat we zeker weten dat we met de juiste persoon spreken.  Voor een wijziging als deze is de telefonische ingang het beste, denk ik.  → 0800 0402

Mocht dat niet gaan, laat het weten. 


Hoi @Erwin_  bij voorkeur alles regelen in de Mijnomgeving, die is er ook: MijnKPN. 

 

Als het telefonisch moet, dan doen we dat. Kost wel meer tijd natuurlijk. 

 

Maar in de email staat een duidelijke call to action: "Vul je gegevens zo snel mogelijk aan.” en daaronder "Log in en vul je gegevens in.”. 

 

Vreemd dat het dan niet kan. Er is een uitgebreid systeem van FAQ's en “bedoel je soms dit” waar je helemaal in verstrikt raakt. Ik vind het wel frustrerend dat je niet gewoon even een berichtje kunt sturen, want in 99 van de 100 gevallen heb je daar niets aan.

Als je dit gelijk had gezegd dat ik hiervoor moet bellen, is het gelijk duidelijk. 
Maar het blijft lastig, ook in het voice control systeem wordt alle mogelijke moeite gedaan om mij naar MijnKPN te leiden. Kortom, zoveel drempels voordat je iemand kunt spreken. 

Sterker nog, de verbinding wordt automatisch verbroken. 

 

Qua klantreis is dit natuurlijk niet best.


Goedenmiddag,

 

Ik wil overstappen naar Ziggo, maar ben zo gewend aan mijn emailadres, dat ik die (is een ...@kpnmail.nl adres) wil behouden. Kandat?


Ja @RJT 
Dat kan kost 7,95 per maand.
Wel tegelijk opgeven met je opzegging, later kan niet meer.


Reageer