Skip to main content

Ik wilde vandaag even rondkijken of het mogelijk was om naar ulimited data over te stappen. Toen ik de prijzen zag schrok ik een beetje. Ik wist bijna zeker dat dit niet zou kloppen en ben toen op onderzoek uit gegaan. 

Als ik mijn abonnement wil wijzigen naar unlimited zou ik eigenlijk 43,01 moeten gaan betalen maar met wat korting 37,27. In de tarievenlijst van 2024 1 Juli staat 37,50. https://assets.ctfassets.net/zuadwp3l2xby/5Yh8X2IsWICayE9FpfI5GK/e4d186880f02d19612bc7e67e5007d00/KPN_Tarievensheet_Totaal_v01-07-2024.pdf < link naar de tarieven

Hier klopt dus niets van.

Waarom zijn de kosten voor mij als klant van langer dan 2 jaar hoger dan een klant die het nu aanschaft. (Mijn abonnement is al verlopen maar betaal nog wel maandelijks de zelfde kosten.)

en daarbij waarom krijg ik geen optie om uit een van de unlimited abonnementen te kiezen? 

Komt dit omdat ze nu nog de kosten laten zien van toen ik het abonnement aanschafte? Als dit zo is kan ik dan niet gewoon mijn abonnement opnieuw starten met goedkopere tarieven. Toen ik hierover belde zei de jongen dat de tarieven nog moesten worden geupdate maar dat lijkt me sterk.

Er zijn 2 dingen, je kunt binnen je huidige pakket je bundel maandelijks naar boven of beneden bijstellen of je kunt verlengen als je contractvrij bent en dan gelden de verlengprijzen, als je daar op ingaat kun je daarna ook weer maandelijks je bundel naar boven of beneden bijstellen volgens de prijzen van je nieuwe contract @Martin Rademakers 


Er zijn 2 dingen, je kunt binnen je huidige pakket je bundel maandelijks naar boven of beneden bijstellen of je kunt verlengen als je contractvrij bent en dan gelden de verlengprijzen, als je daar op ingaat kun je daarna ook weer maandelijks je bundel naar boven of beneden bijstellen volgens de prijzen van je nieuwe contract @Martin Rademakers 

Oké dus ik zou kunnen verlengen maar als ik dat doe krijg ik bij de controle geen sms binnen met de code. Terwijl het telefoonnummer klopt


Bij het aanpassen van het abonnement gelden de prijzen die van toepassing waren op het moment dat u het abonnement afsloot. Verhoogt met de inflatiecorrectie. Als u een abonnement heeft wat al 2 jaar oud is, dan is daar dus al 2 keer inflatiecorrectie overheen gegaan. De prijzen die u ziet kloppen dus gewoon. 

Als u kunt verlengen: doe dat dan. Dat is meestal voordeliger.


Bij het aanpassen van het abonnement gelden de prijzen die van toepassing waren op het moment dat u het abonnement afsloot. Verhoogt met de inflatiecorrectie. De prijzen die u ziet kloppen dus gewoon. 

Als u kunt verlengen: doe dat dan. Dat is meestal voordeliger.

Ik probeer dus mijn abonnement de verlegen maar ik krijg geen bevestiging sms vanuit KPN. Hierdoor kan ik niet verlengen.


Bij het aanpassen van het abonnement gelden de prijzen die van toepassing waren op het moment dat u het abonnement afsloot. Verhoogt met de inflatiecorrectie. De prijzen die u ziet kloppen dus gewoon. 

Als u kunt verlengen: doe dat dan. Dat is meestal voordeliger.

Ik probeer dus mijn abonnement de verlegen maar ik krijg geen bevestiging sms vanuit KPN. Hierdoor kan ik niet verlengen.

Of vanavond nog eens een paar keer proberen of morgen onder kantoortijd even bellen via 0800 0402 of even langs een lokale KPN-winkel gaan @Martin Rademakers 

Succes.


Reageer