Skip to main content

Hallo,

 

Ik lees meerdere dingen en dacht ik vraag het zelf even.

 

Ik wil graag mijn abbonnement met een beperkt aantal MB's omzetten naar onbepperkt MB's. Nu lees ik dat je het moet aanvragen voor de volgende factuurmaand. Dat zou in dit geval de 12e zijn, dan gaat volgens de facturen de nieuwe maand in. Als ik het nu dan aanvraag, gaat het dan a.s. vrijdag in? 

Ergens anders las ik namelijk dat je het per kalendermaand aanvraagt en het dan in de volgende maand per de factuurdatum in gaat (beetje warrig vind ik).

 

Wie heeft voor mij het juiste antwoord?

Hoi @Sny83,  je kan het abonnement gedurende de factuurperiode aanpassen. Dat kan één keer per periode. 

De wijziging gaat in op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode. M.a.w. op de dag dat je het sms'je krijgt dat de nieuwe bundel begint.


Hoi,

Dank voor de zeer snelle reactie. Als dus steeds de periode loopt van de 12e in de maand tm de 11e van de volgende maand zou hij a.s. vrijdag dus ingaan als ik hem nu aanpas?


Dat klopt.


Fijn om te weten. 

 

Weet je toevallig ook of ik hem bijvoorbeeld een of twee maanden later weer omlaag kan wijzigen? (ik snap dat ook daar een factuurtermijn aan zit). Volgens de site zou je het maandelijks moeten kunnen wijzigen. (abbo is in oktober 2023, incl telefoon voor een duur van 2 jaar aangegaan)


Dat kan meteen na komende vrijdag al weer. Dan gaat die wijziging op 12 augustus in.


Ah top, Dank voor de reacties!

 


Reageer