Skip to main content

Hallo,

Mijn KPN mobiel (oud Telfort) abonnement is gestopt per 18 juli 2022.

Vroeger, lang geleden, was dit abonnement gekoppeld aan mijn Spotify account - maar toen de tarieven door KPN verhoogd werden heb ik de Spotify-component van het abonnement opgezegd. Dit is ergens in juni/juli 2020 gebeurd.

Desondanks is mijn Spotify-account al die tijd nog steeds gekoppeld aan KPN, ondanks dat ik er niet voor betaal. Ik heb nog steeds een Spotify ā€˜Premium Individualā€™ abonnement, ā€œ Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader KPN/XS4ALL voor vragen over je abonnement.ā€

Ik heb eerder op het forum en per chat gevraagd of dit nog klopt en het antwoord van KPN was telkens ā€œdit gaat t.z.t. vanzelf ontkoppeld wordenā€. Dat is nu dus al twee jaar lang niet gebeurd.

Nu is dus ook mijn KPN mobiel abonnement compleet gestopt - anderhalve maand geleden - en blijft mijn Spotify account ā€˜premiumā€™ en betaald worden door KPN. Ik heb er geen probleem mee dat ik een gratis door KPN betaald Spotify-abonnement heb, maar lijkt mij dat dit niet klopt.

Ofwel, dit is de derde en laatste keer dat ik jullie er op wijs: jullie betalen ten onrechte voor mijn Spotify premium abonnement en willen dat misschien corrigeren. Zo niet, dan blijf ik gewoon gebruik maken van een door jullie gesponsord abonnement. :-)

Ha @M_v_A_2, welkom! Zeer attent dat je ons erop wijst! Dit klopt inderdaad niet helemaal. Zou je je forumprofiel nog aan willen vullen met het 06-nummer waar het onder viel en jouw adres en hier even laten weten dat je dit gedaan hebt? Dan geef ik het intern door!


Hallo Marcia,

Dank voor je reactie! Ik heb zojuist mā€™n profiel aangevuld met de gevraagde gegevens.


Ik heb het doorgeven en hou je op de hoogte!


Mijn collega heeft vanmorgen bevestigdĀ dat het opgezegd is. Het zou dus nu gewoon via Spotify aangevraagd moeten kunnen worden!


Hallo Marcia,

Dank voor de terugkoppeling!

Ik zie nu inderdaad dat ik een ā€˜spotify freeā€™ abonnement heb, dus vanaf nu zal ik er zelf voor gaan betalen.