Skip to main content

Ik heb vanmorgen mijn mobiele abonnement verlengd. Ik heb gekozen voor unlimited data met 150 min/smsjes. Dit zou icm korting omdat we ook KPN hussel hebben, 24 euro per maand gaan kosten. 

Nu krijg ik per mail mijn contract opgestuurd, hierop staat een prijs van 31,50 per maand. Waarom is de korting ineens verdwenen?

 

Ik had een abonnement van 5 GB, die omdat we KPN compleet hadden, voordat we verhuisden vorige maand, verdubbeld werd naar 10 GB per maand. Na onze verhuizing is de KPN compleet ineens verdwenen en werd mijn abonnement terug gezet naar 5 GB per maand. Hier kwam ik vanmorgen pas achter, nadat ik al 2x 1GB extra had gekocht. Als het goed was overgezet, had ik deze extra kosten niet hoeven maken. Kan ik deze kosten terug krijgen? Mijn abonnement is nu ook weer aangepast na 10 GB per maand, dus deze 2x 1 GB heb ik echt voor niets gekocht.

Op het contract staat altijd het bedrag wat het abonnement kost. 

De Hussel korting wordt op de maandelijkse factuur ingehouden. 


Toch staat in de MijnKPN app ook de korting bij mijn nieuwe abonnement niet vermeld, wel nog bij mijn oude abonnement.

  • Kosten per maand vanaf 28-07-2022
    • KPN unlimited data en 150 min/sms€ 36,50€ 31,50
    • onbeperkt data in NL, 50 GB in EU, 150 min/SMS in NL/EUKorting zolang het abonnement loopt
  • Totaal€ 31,50

Je abonnement is inmiddels ingegaan. Staat het nu wel juist in de app? Met korting?

Ik verleng nooit voor de einddatum, dus bij mij gaat een nieuw abo altijd per direct lopen. Echter zie ik op mijn contract, zoals ik al vermeldde, de prijs van 20,00 en ik betaal 17,50 ( staat in app ). Voor mijn abonnement wat ik sinds 20 juli heb.
Hussel is sinds 2020 goedkoper geworden. Heb nu dus weer/nog steeds Hussel maar dubbele GB en zelfs 1 euro minder dan eerst met de helft van nu 😃.


In de app staat nog steeds 31,50....


Ik heb ook nog het contract, daar staat 24 euro per maand in, mits ik ook Hussel heb, en dat hebben we…

 


Je hebt thuis ook kpn? Vaste aansluiting dus.

Apart. Het is wachten op een moderator hier. Staan je gegevens al in je profiel van het forum?

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hallo @Marleen1989 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

In het contract wordt overigens altijd wel alleen de bruto prijs genoemd. De reden hiervoor is dat je de korting alleen krijgt zolang je aan de voorwaarden voldoet. 

 


Bedankt voor de reactie.

Kpn hussel wordt wel genoemd bij de voordelen, maar mijn mobiel abonnement niet. 

Als ik deze probeer toe te voegen, dan krijg ik de melding dat dat niet lukt.

Ik probeer online een telefoonnummer te vinden om met KPN te bellen of evt te chatten, maar deze kan ik niet vinden. 


Bedankt voor de reactie.

Ik probeer online een telefoonnummer te vinden om met KPN te bellen of evt te chatten, maar deze kan ik niet vinden. 

KPN is vanaf morgen 8.00 (tot 17.00) te bereiken via 0800-0402. De chatfunctie werkt niet meer. 


Hi @Marleen1989, welkom hier. 

Dit gaat inderdaad om de Husselkorting. Ik zie ook dat dit op 29 juli toe is gevoegd en nog wordt verwerkt. Dit komt dus helemaal goed en zal ook op je factuur zichtbaar zijn.