Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement geblokkeerd

  • 9 September 2024
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Mijn abonnement is even geleden geblokkeerd en ook uit mijn kpn gehaald dus kan nu niks meer zien, ik heb via de betaal link een regeling gemaakt voor 150 euro per maand en die moest ik dan al 1 keer betalen om die regeling te laten beginnen. Nu heb ik dat gedaan maar mijn abonnement doet het nog steeds niet terwijl ik die 2 dagen geleden betaald heb de 1e 150 euro en kan mijn abonnement ook niet terug koppelen aan mijn kpn ID, hoe zit dit precies? Wanneer kan ik weer gebruik maken van mijn abonnement en kan ik die weer in de mijn kpn app zetten?

 

groetjes sijbren

Zie onderstaande link voor mogelijke oplossingen @Sijbren20 :

Succes.

 


Hoi @Sijbren20, welkom op de community. De link die JanD geeft uitleg over hoe je de betalingen kunt doen. Als je bent afgesloten is het abonnement nog wel zichtbaar in MijnKPN, het verdwijnt daar alleen als je het abonnement zelf verwijderd, of als het abonnement is gestopt. Ik weet niet of dat het geval is, dit is je eerste bericht hier daardoor heb ik geen andere informatie dan wat jij vertelt. 
Je kunt ons hiervoor het beste even bellen op 0800-0402, met een andere telefoon. Er kan dan direct samen met jou meegekeken worden wat er precies aan de hand is.


Als je eenmaal bent afgesloten bij een betaalachterstand wordt je normaliter pas weer aangesloten als de betaling weer bij is. Abonnement kosten lopen ook door natuurlijk. 

Maar bel met andere* telefoon even 0800-0402. Dan weet je het zeker.

*van kennis, vrienden, familie. Gratis nummer. 

Sterkte. 


Reageer