Skip to main content

Ik probeer al een paar dagen via de kpn app mijn mobiele abonnement te verlengen maar er komt steeds een error. Frustrerende is dat je met geen mogelijkheid contact kan krijgen met kpn om dit opgelost te krijgen. Slechte service is dat.

Hoi @Petervdlinden, vervelend dat dit niet lukt. Eerst toch even een open deur: het abonnement dat je wilt verlengen is al wel verlengbaar? 

Wat voor foutmelding krijg je te zien? De meest voorkomende situatie, naast nog niet verlengbaar zijn, is dat er al een openstaande wijziging is. Kan dat hier ook het geval zijn?

 

Als dat niet zo is, en het abonnement is verlengbaar, dan moeten we even meekijken. Een mobiel abonnement verlengen kan niet via het forum in verband met verificatie. maar ik ken wel meekijken naar het probleem. Als je dat zou willen, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer. Daarnaast hebben we verschillende andere contactopties (waar ook de verlenging geregeld kan worden). Bellen kan via 0800-0402 (gratis), of je kunt een chat openen via de servicepagina.