Skip to main content

Mijn vrouw en ik zijn allebei klaar met T-Mobile. We hebben daar 2 mobiele abonnementen en het internet thuis ook van T-Mobile.

Vanavond heeft mijn vrouw bij KPN een nieuw internet abonnement afgesloten voor thuis. Goedgekeurd. 

Daarna heeft ze bij belsimpel.nl een KPN mobiel onbeperkt alles abonnement afgesloten inclusief een telefoon. €504,- kost dat toestel bij het abonnement. Dit toestel heeft ze meteen volledig betaald. Goedgekeurd.

Daarna heb ik via belsimpel.nl hetzelfde gedaan. Ook het toestel volledig betaald...en ik krijg een mail dat ik ben afgewezen. In de mail staat niet waarom, alleen dat KPN mij weigert als klant.

Deze mail kwam van belsimpel, KPN zelf heeft niets laten weten.

Alle abonnementen gaan van dezelfde bankrekening, welke op ons beider naam staat. Wij zijn getrouwd in gemeenschap van goederen en bij de BKR staat niets raars. Hoe kan dit dan? Waarom mag ik geen klant worden?

 

 

Als u het toestel volledig betaalt, dan heeft dit niets met kredietwaardigheid te maken. Ik denk dat u het beste KPN kunt bellen om de reden te achterhalen. Telefoonnummer 0800-0402.