Skip to main content

Goedemiddag, via de Chat kon ik helaas geen contact krijgen.

Ik heb onlangs een nieuwe factuur gekregen, nog maar een paar dagen oud en de diensten zijn nu al afgesloten, ivm een achterstallig betaling.

ik heb nog niet eens een herinnering gehad, klopt dit wel? 

Ik heb eind mei een nieuwe factuur gekregen, en een paar dagen later ben ik al afgesloten? Heb nog niet eens een herinnering gehad.

Er staan ook geen andere facturen open, zijn gewoon betaald, voor de afsluiting uiteraard.

Bellen naar jullie lukt ook niet natuurlijk, hopelijk kunnen jullie me via hier verder helpen ? 

 

Admin: dubbele topic samengevoegd


Hallo @Arankac,

De precieze redenen hierachter weet ik niet, maar meestal is de incasso de leidraad, daarna krijg je vaak een SMS om het openstaande bedrag binnen 3 dagen te betalen. Onderneem je dan geen actie dan zal het verdere proces gaan lopen. 

Daarnaast heb je een dubbel topic lopen, niet heel handig 😉.


Excuses ik wilde deze verwijderen aangezien het andere bericht duidelijker was alleen kon ik deze niet terug vinden 🤡

maar alsnog vind ik het wel gek , want alle andere facturen zijn voor de afsluiting sws betaald, dan is het toch wel erg snel ? 
aangezien mijn inkomen pas volgende week komt, wordt dit voor mij wel heel lastig zo


@Arankac het beste en snelste is om te bellen met de klantenservice van KPN 0800-0402. Dit is een gratis nummer. Je kan wel eventjes aan de lijn zitten voordat je iemand te spreken krijgt. 


Bellen wil dus niet aangezien ik afgesloten ben haha

 


@Arankac wanneer je belt kan je wellicht ook de datum laten aanpassen zodat dit beter uitkomt met je salaris. 


Bellen wil dus niet aangezien ik afgesloten ben haha

 

Dat is inderdaad dan niet handig 😊 Misschien even een telefoon lenen van een ander. Het nummer is gratis te bellen.


Haha nee dat schiet niet op anders had ik dit wel telefonisch proberen op te lossen, veel handiger 😬


@Arankac ik weet niet of je in de buurt een KPN winkel hebt waar je langs kan lopen. 


Hallo @Arankac,

Als je al geblokkeerd bent, is het zaak om alsnog snel te betalen. Het is niet meer mogelijk om dan iets te regelen qua uitstel van betaling of iets dergelijks. 


Dat begrijp ik idd.

alleen zal mijn inkomen niet eerder komen dan volgende week.

normaal is dat geen probleem, komen er dan niet meer kosten aan vast ? 


Dat begrijp ik idd.

alleen zal mijn inkomen niet eerder komen dan volgende week.

normaal is dat geen probleem, komen er dan niet meer kosten aan vast ? 

 Naja als de blokkade al een feit is dan betaal je sowieso €33.88 aan her-aansluit kosten. 
Als je te lang wacht met betalen zal je worden afgesloten en zou een incassobureau de vordering gaan overnemen.  Hoe het allemaal precies zit weet ik ook niet.  Beste is dan om even te bellen, desnoods met iemand anders zijn/haar toestel.

Je kan wel in de toekomst bellen met de klantenservice om je factuurdatum te verplaatsen. Zodat je niet zo krap meer komt te zitten. 


Kleine edit @Arankac, met een geblokkeerd nummer kun je wel gewoon de klantenservice bellen. Via 1200 of 0800-0402. Zie hier.


Ja het grappige is dat ik ook niet eens gebeld kan worden, ongelooflijk dit 


Ik heb eind mei een nieuwe factuur gekregen, en een paar dagen later ben ik al afgesloten? Heb nog niet eens een herinnering gehad.

Er staan ook geen andere facturen open, zijn gewoon betaald, voor de afsluiting uiteraard.

Bellen naar jullie lukt ook niet natuurlijk, hopelijk kunnen jullie me via hier verder helpen ? 

 

Admin: dubbele topic samengevoegd

Dat begrijp ik idd.

alleen zal mijn inkomen niet eerder komen dan volgende week.

normaal is dat geen probleem, komen er dan niet meer kosten aan vast ? 

 Naja als de blokkade al een feit is dan betaal je sowieso €33.88 aan her-aansluit kosten. 
Als je te lang wacht met betalen zal je worden afgesloten en zou een incassobureau de vordering gaan overnemen.  Hoe het allemaal precies zit weet ik ook niet.  Beste is dan om even te bellen, desnoods met iemand anders zijn/haar toestel.

Je kan wel in de toekomst bellen met de klantenservice om je factuurdatum te verplaatsen. Zodat je niet zo krap meer komt te zitten. 

Kunt u mij ook vertellen hoe veel tijd er tussen zit, tussen de blokkade en volledige afsluiting?


Kunt u mij ook vertellen hoe veel tijd er tussen zit, tussen de blokkade en volledige afsluiting?

Durf ik niet te zeggen, heb zelf nooit te maken gehad met dergelijke situaties.  Wat ik al eerder aangaf is bellen voor nu de snelste manier om hier achter te komen. 


Hoi @Arankac, welkom bij ons op het forum. Afgesloten zijn is natuurlijk vervelend! Wat de anderen al gezegd hebben kan ik me bij aansluiten, je kunt hierover het beste bellen. Via het forum zijn onze mogelijkheden hiervoor beperkt. 

Als je bent afgesloten is het nummer van onze klantenservice nog steeds bereikbaar, zoals Chrizziey ook al noemt:

Kleine edit @Arankac, met een geblokkeerd nummer kun je wel gewoon de klantenservice bellen. Via 1200 of 0800-0402. Zie hier.