Skip to main content

Wij hebben een aanvraag gedaan voor een telefoon abbonement om te zetten van ouder naar zoon.

Hij heeft ook 1 cent moeten overmaken voor zijn rekening nummer te bevestigen 1,5 week geleden daarna niks meer gehoord en het abbonement staat nog steeds op mijn naam.

Waar kan ik de status zien van de omzetting

Hi @michael0072, goed dat je dit navraagt.

Als alles bij ons binnen en akkoord is, zetten we het binnen 7 werkdagen om, dus na anderhalve week zou je hier wel wat over gehoord moeten hebben. 
Mocht het in de tussentijd nog niet verder zijn doorgelopen, neem dan doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdag tussen 8:00 - 17:00 contact met ons op via 0800-0402. Dan kan mijn collega kijken hoe het er met de contractovername voor staat en hopelijk heb je dan snel duidelijkheid!


Sorry voor de late reactie. Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice maar ben niks wijzer geworden de persoon die mij heeft geholpen wist het zelf ook niet, Na een maand zou je het toch geregeld moeten zijn of niet?


Losstaand dat het natuurlijk ook telefonisch/online gewoon moet kunnen, wellicht handig om te weten dat je het ook via een KPN winkel kan regelen. Jullie moeten dan wel beiden mee en allebei een ID/Rijbewijs of Paspoort meenemen.

Voordeel is dat het dan wel meteen verwerkt wordt. Daarom blijf ik altijd fan van fysieke winkels.

Â