Skip to main content

Graag wil ik mijn mobiel factuur bel specificatie van september 2021 hebben. Ik zie alleen de factuur maar geen bel specificatie.

 

BVD

Gbilly 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Graag wil ik mijn mobiel factuur bel specificatie van september 2021 hebben. Ik zie alleen de factuur maar geen bel specificatie.

 

BVD

Gbilly 

Die krijgt u niet meer te zien ook. Die gegevens wist KPN na een paar maanden. 


ik moet ze echt hebben ivm bewijs.


Hoi @Gbilly, welkom bij ons op het forum. De belspecificatie van die factuur is er inderdaad niet meer zoals Nick al zegt. Vanuit de privacywetgeving mogen we de specificatie maximaal 6 maanden bewaren, daarna wordt het verwijderd. September 2021 valt buiten die 6 maanden, daardoor hebben wij die gegevens niet meer. 

De factuur zelf wordt tot 7 jaar bewaard, zonder de specificatie.


jammer!

In elk geval bedankt voor uw toelichting.

Mvg

Gbilly


Vraag ik wil graag weten hoe je juist van een bel specificatie af komt want ik wil juist niet dat iemand het ziet ivm privé omstandigheden.

Kan dat uitgeschakeld worden?

Dat ik alleen de factuur krijg? 


Nee @Babyrome , ik heb er geen bron voor, maar ik heb eerder gelezen dat dat niet kan.
KPN moet een gespecificeerde rekening leveren, zodat de klant de rekening kan controleren.


Nvt


Je kunt dat hier regelen. Is dit wat je bedoeld?

Ik vraag het me af. Daarmee voorkom je dat het nummer op andermans factuur komt. Ik denk dat het juist de bedoeling is dat niemand de nummers onder ogen krijgt die @Babyrome zelf belt.


Je kunt dat hier regelen. Is dit wat je bedoeld?

Ik vraag het me af. Daarmee voorkom je dat het nummer op andermans factuur komt. Ik denk dat het juist de bedoeling is dat niemand de nummers onder ogen krijgt die @Babyrome zelf belt.

Daarom heb ik het weggehaald want ik had het niet goed gelezen.