Skip to main content

Ik heb 8 november een regeling getroffen en zou eind november daar een betaal link van krijgen, deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Ook heb ik 26-11-22 een rekening betaald die volgens jullie nog steeds open staat. Nu ben ik geblokkeerd!

Ik heb contact gehad met een asociale medewerker die niet naar je luistert en je totaal niet laat uitpraten!

Door jullie fout moet ik een groot bedrag ophoesten terwijl ik alles netjes geregeld heb daarvoor met jullie, maar ik krijg geen betaal linken? Ik heb aangegeven dit graag te willen ivm vergeetachtigheid door een auto ongeluk die ik gehad heb waardoor ik nu met een 0 uren contract thuis zit maar wel me zaken moet kunnen regelen! Zodra ik een link krijg betaal ik gelijk!

Ik vind dit echt ongelooflijk asociaal en slordig hoe er met mij op dit moment omgegaan wordt en ik eis hier een oplossing voor! Dit is niet mijn fout maar die van jullie!

Zodat ik vandaag nog aangesloten wordt

 

Wat een rotsituatie @Shell83 🙁

Ik ben bang dat ik weinig anders kan doen dan je aanraden om vanmiddag nog te bellen met de afdeling ‘collections’ die je kan bereiken via 0800 - 0402. Dit is de enige afdeling die over betalingsregelingen gaat, de ‘gewone’ klantenservice waar wij als forum moderators onder vallen kunnen hier niet bij helpen.

Je kunt tot en met 17:30uur vandaag bellen naar 0800 - 0402 en dan inspreken dat je iemand van collections wil spreken. Ik hoop dat ze dit snel voor je kunnen uitzoeken!


Ja dat gaat niet lukken aangezien ik niet kan bellen. Dus daar schiet ik ook weinig mee op. 


Ook al is je mobiel geblokkeerd, bellen naar 0800 - 0402 werkt wel. Of naar 1200, dat werkt ook 🙂

De betreffende afdeling is maandag om 08:00uur weer aanwezig, dus ik wil je aanraden dat je het dan nogmaals probeert!


1200 werkt idd wel, 0800 werkt niet heb ik al. Geprobeerd 


Hmm, beide zouden moeten werken, goed dat je aangeeft dat het via het ene nummer toch niet lukt, ga ik even navraag over doen!

Heb je gisteren nog wel iemand gesproken dan via 1200? Of heb je het net pas geprobeerd?