Skip to main content

KPN heeft mijn mobiel NOOIT aangesloten doch haalt wel iedere maand €16,47 x 2 en €15,00 x9!!! en aansluitkosten was €41,46..pure diefstal morgen zit ik bij mijn jurist!

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

mobiel nooit aangesloten door KPN doch wel iedere maand betalen....zit morgen bij een jurist! had  nog een aangetekende brief gestuurd aan KPN maar die werd teruggestuurd! pure diefstal van een 87 jarige!

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Waarom niet na de eerste maand meteen bij KPN gereageerd? @ShaunaMoniek6 . Ik begrijp echter niet wat je leeftijd er mee te maken heeft.

Succes bij je juridisch adviseur morgen.

Je kunt morgen ook even gratis bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen, alvorens je juridisch advies inwint 

4 maanden geleden heb je een soortgelijke vraag gesteld en heeft een moderator gereageerd, op zijn vraag heb je echter nooit gereageerd.

 


Mijn mobiele telefoon nr was zg aangesloten maar blijkt helemaal niet zo te zijn. Wel maandelijks betalen maar geen gebruik ervan.

Ben vanmorgen naar mijn jurist geweest en die vertelde dat ik een kopie moet hebben van het contract, dan kunnen we pas verder.

Gelieve zsm op te sturen. 

Kopie Jurist

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en topic samengevoegd met eerder topic over hetzelfde onderwerp


Goedemorgen @ShaunaMoniek6 . Om te beginnen: het is niet handig om jou complete gegevens hier neer te gaan zetten. Dit is een openbaar forum, dus iedereen kan deze gegevens nu zien.

Verder, als je zelf die contract niet meer hebt, dan zou je het beste met de klantenservice kunnen bellen: 0800-0402. Die dames en heren daar kunnen je verder gaan helpen. 


Mijn jurist vertelde mij vanmorgen dat ik eerst het contract moet opvragen bij KPN Roosendaal voordat wij verdere stappen kunnen  ondernemen!!


Als die jurist dat zegt…. Maar je zit hier op een klant-helpt-klant forum van KPN. Wij zijn allemaal (behalve de moderators) geen medewerkers van KPN, maar gewoon klanten zoals jij zelf ook. Dus wij kunnen geen contracten gaan verstrekken, wij hebben geen toegang tot systemen van KPN. Vandaar mijn tip om met de klantenservice van KPN te bellen. Daar moeten ze je kunnen helpen. Alternatief kun je wachten tot een moderator dit topic op gaat pakken, maar dat kan een aantal dagen gaan duren.


Hallo @ShaunaMoniek6, welkom terug. 

Ik heb je verschillende losse topics samengevoegd in deze. Het is niet de bedoeling om meerdere topics aan te maken voor hetzelfde.

 

Ik begrijp uit je berichten dat er een mobiel abonnement is afgesloten, maar dat deze nooit gewerkt heeft.  Je hebt dat in augustus hier op het forum ook aangegeven. Toen we hebben we je aanvullende vragen gesteld, en aangegeven dat je ook kunt bellen met ons om dit te bespreken. Je bent hier toen niet teruggekomen. Dus dan gaan wij ervan uit dat je hebt gebeld.

Nu heb ik, aan de hand van de gegevens die je plaatste, verder gekeken. Wat ik zie is het volgende:

  • In april 2023 heb je met ons gebeld. Op dat moment was het telefoonnummer nog een prepaid bij Simyo en geblokkeerd. Met behulp van de telefonische collega is het nummer gedeblokkeerd, en omgezet naar een KPN abonnement.
  • In augustus heb je op het forum een topic gemaakt, wat ik hierboven benoem.
  • In september heb je twee keer met ons gebeld en aangegeven dat de telefoon niet gewerkt heeft sinds april.

Ik kan niet in detail zien wat er tijdens die gesprekken besproken is, maar ik begrijp dat ook daarna de telefoon het niet deed? 

  • In december is er nog een keer gebeld. 

Ook hiervan kan ik niet in detail zien wat er is besproken, behalve dat het over de facturatie en de niet werkende telefoon ging.

 

 

Het contract is in april 2023 per e-mail verzonden naar hetzelfde e-mailadres als wat je gebruikt hier op het forum. Ik heb nu deze documenten (bevestiging, contract en kassabon) opnieuw opgestuurd naar dit e-mailadres.

Het is echter belangrijk dat we eerst kijken naar waarom de telefoon niet werkt.

 

Vanaf onze kant bezien is het telefoonnummer en abonnement actief en werkend. Je geeft geen verdere informatie over wat er precies niet werkt. Dus ik kan niet heel gedetailleerd daarop ingaan. Maar, om te kunnen werken moet je sowieso de simkaart gebruiken die je in april van ons hebt gekregen. En moet de telefoon 4G ondersteunen.

Als dat ook zo is, dan hoor ik graag wat er precies niet werkt met de telefoon. En dan ook graag wat het merk en type van de telefoon is.  Hopelijk kunnen we er dan uitkomen wat er aan de hand is, en hoe dit op te lossen. Het liefst willen we natuurlijk dat de telefoon gaat werken.

 

Mocht blijken dat het niet werken van de telefoon aan ons heeft gelegen, dan kan er gekeken worden naar compensatiemogelijkheden.