Skip to main content

Twee vragen over een contractovername.

Mijn schoonmoeder heeft ooit een mobiel nummer aan laten maken voor mijn zoon. Dat nummer stond op haar adres en op haar bankrekening.

Sinds kort heb ik het mobiele nummer van mijn zoon via contractovername over laten zetten op mijn naam, adres en bankrekening. Hoewel het niet onder mijn bankrekening valt maar dat van haarzelf, staat haar nummer nu ook op mijn adres en in mijnkpn.

 

Hoe zorgen we ervoor dat haar nummer weer terug gaat naar haar eigen adres ?

Mijn vaste telefoon/internet/tv abonnement en mobiel abonnement zijn allemaal te zien en aan te passen in mijnkpn, maar die van het reeds overgezette nummer (van mijn zoon) niet, hoe zorg ik ervoor dat alles één wordt onder mijn naam ?

Hoi @Pia77 . Welkom op het forum.

Wat ingewikkeld allemaal! Ik begrijp het nog niet helemaal moet ik je bekennen. Jij bent de contractant?  Alleen het adres moet op haar adres komen te staan? 


Hoi, ik ben de contractant en het adres moet voor alleen haar weer terug op haar eigen adres staan inderdaad. Telefonisch kan dat niet en dat moet mevrouw echt zelf doen, Kan dat niet op een andere manier dat ik dat zelf kan doen ?


Kun jij in je profiel zetten wat er precies moet gebeuren? Inclusief alle details? Gebruik voor extra informatie het onderste veldje maar.

Geef je mij daarna hier een seintje?