Skip to main content

Hallo allen!

 

Daar ben ik weer, tijdje geleden!

 

ik had een vraag/klacht. Ik wil enorm graag per direct mijn mobiele abonnement upgraden van Unlimited 300 naar Unlimited 600 enkel mag dat niet in het eerste maand van je contract.

 

is er via het forum gedeelte wel een mogelijkheid om via via dit te kunnen regelen? Tevens hoor ik graag waarom dit niet zou kunnen…

Het is gewoon systeem technisch niet mogelijk. Je kunt ná de eerste maand een keer per maand je abonnement wijzigen. Daar komt geen mens aan te pas. Dat doe je zelf via MijnKPN. Een wijziging wordt dan weer actief de eerst aankomende factuur periode. 

Dus na de eerste maand wijzigen. In de tweede maand. Maar het is dan effectief in de derde maand. Dat kan gewoon niet anders.


Het is gewoon systeem technisch niet mogelijk. Je kunt ná de eerste maand een keer per maand je abonnement wijzigen. Daar komt geen mens aan te pas. Dat doe je zelf via MijnKPN. Een wijziging wordt dan weer actief de eerst aankomende factuur periode. 

Dus na de eerste maand wijzigen. In de tweede maand. Maar het is dan effectief in de derde maand. Dat kan gewoon niet anders.

Mhh okay! Minder ;(


Reageer