Skip to main content

waarom is het onmogelijk om mijn mobiele nummer te verhuizen naar mijn nieuwe adres zowel online als telefonisch is dit niet mogelijk al 2 weken bezig wat een elende is dit ik wordt er moedeloos van.

Hallo @Vrind ,

Zowel online als via 0800-0402 zou de verhuizing geregeld moeten  kunnen worden.

Er is nog een alternatief : Loop even langs een KPN-winkel. Neem wel je ID-bewijs mee.   
 

Hier op het forum is niet de geschikte plek voor het doorgeven van een verhuizing. Dit i.v.m. uit te voeren controles.


beste Noordzee 

als u de mail leest staat er toch echt duide;ijk telefonisch met telefonisch bedoel ik dus het nummer 0800 0402 als je beld zeggen ze glas hard wij hebben hier geen mobiel nummer staan vreemd want ik betaal natuurlijk wel de rekening dus met aller;ei smoesen die je maar kan bedenken wordt je dus met een kluitje in het riet gestuurd en met mijn KPN staan het mobielen nummer er gewoon maar al drie weken krijg je tijdelijke storing probeer het later nog is maar ik denk dat ik het al snap als je mobiel kopeld aan je internet krijg je korting en ik denk dat het daarom  gaat alles draait om geld tegenwoordig 


Hoi @Vrind 

Vervelend, maar hier op het forum is niet de geschikte plek voor het doorgeven van een verhuizing. Dit i.v.m. uit te voeren controles.

Mijn advies blijft : Loop even langs een KPN-winkel. Neem wel je ID-bewijs mee.   


Hallo @Vrind, balen dat het niet lukt om jouw adres via MijnKPN te wijzigen. De beste snelste optie is om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Via het forum mag ik namelijk geen adreswijzigingen doorvoeren.

Een andere optie is, zoals @Noordzee zegt, om langs te gaan bij een KPN winkel. 


helaas is de dichtbijzijnde kpn winkel voor mij te ver weg ik woon in een dorp of ik moet naar Ede of Amersfoort is altijd nog gemideld 35 minuten rijden dat gaat mij echt iets te ver voor een simpele adres wijziging ik heb mij erbij neergelegd en leer er wel mee leven en ga er niet meer achteraan rennen maar bedankt voor jullie tips .


Ok, mogelijk kom je in de toekomst nog een keertje in een stad met een KPN-winkel.Â