Skip to main content

Beste KPN,


Ik ben sinds 1 maand klant bij jullie nadat ik ben overgestapt van T-mobile. Tijdens de telefonische gesprekken met Sales is mij beloofd (en dit staat ook op de opname) dat de aansluitkosten vergoed worden na overstap en na ontvangst eerste factuur. Hiervoor zou ik moeten bellen met de klantenservice en dan zou dit in orde worden gemaakt.

Ik heb twee weken geleden hiervoor gebeld en de collega van de klantenservice gaf aan dat dit geen probleem was, echter was de factuur nog niet binnen en kon er daardoor nog niks gecrediteerd worden. Mij werd aangeraden terug te bellen wanneer de factuur binnen was.

 

Vandaag heb ik opnieuw teruggebeld nadat ik de factuur heb ontvangen, met het verzoek om de aansluitkosten te crediteren voor de abonnementen die ik heb afgesloten. Tot mijn grote verbazing werd mij verteld dat hier niks over in het systeem staat genoteerd en ze hierdoor de afspraken niet kunnen nakomen.

 

Op dit forum zie ik dat dit bij meerdere klanten gebeurt waardoor mijn vertrouwen in KPN een deuk oploopt. Immers is er een telefonische afspraak gemaakt, deze is opgenomen, en word ik nu verantwoordelijk gemaakt voor het feit dat KPN zelf geen notities heeft van deze afspraken. De telefonische opname is enkel voor trainingsdoeleinde wordt mij verteld, waardoor ook deze niet teruggeluisterd gaat worden.

 

Wat kan ik doen om te zorgen dat de afspraken gewoon worden nagekomen zoals afgesproken en meermaals telefonisch bevestigd?

Hi @Tdb12, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken.Â