Skip to main content

Mijn mobiele abonnement is geblokkeerd. Ik heb van te voren geprobeerd een betalingsregeling aan te vragen of de betaling uit te stellen maar volgens jullie website en de chat was er niks mogelijk. Ik wilde jullie bellen maar jullie zijn niet bereikbaar het weekend en meteen op maandag is mijn abbo geblokkeerd. Ik wil en kan betalen alleen niet deze week. Ik zit nog te wachten op de energietoeslag die elk moment komt, plus 2 maanden uitkering omdat ook daar iets mis is gegaan. Ik vind jullie op de website en op de chat ook wel heel erg star in dat er niks mogelijk is, zeker nu zoveel mensen niet rond kunnen komen. Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt me deze week gewoon even niet. Op maandag 20 november komt er sowieso geld binnen waarmee ik de achterstand in een keer kan betalen. Ik vraag jullie om eenmalig een uitzondering te maken en mij weer aan te sluiten met de belofte dat ik op 20 nov de achterstand ineens overmaak. Ik hoop dat dat mogelijk is. Ik woon alleen en kan in noodsituaties nu helemaal niks. Kan niemand bereiken zo en niemand kan mij bereiken. Ik vind dat best wel eng en levert mij een hoop stress op. Ik hoop dat jullie even mee willen denken en de blokkade voor deze week willen opheffen. 

Hoi @Lily88taylor 
Vervelende situatie voor je Lily
Je moet toch echt even bellen 0800 0402, dit nummer kun je altijd bellen, ook al ben je afgesloten.
En vraag dan naar de afdeling Collections.
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.
Zon- en feestdagen gesloten


Je kunt hier wachten op een KPN-medewerker, maar het is erg druk en daardoor kan het wel eens 4 a 5 dagen duren eer iemand reageert.

Vul dan wel je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Maar zoals ik al zei, Een beller is sneller.