Skip to main content

Ik heb sinds een paar maanden een nieuw telefoon abonnement afgesloten met combivoordeel.

Inclusief unlimited data en 150 bel/sms. De kosten voor dit abbonement was 24,-. En dat was prima overgezet van mijn oude bestaande abonnement.

 

Nu heb ik er toch vorige maand voor gekozen de 150bel/sms om te zetten naar unlimited voor 1,-.

En zoals in de kpn app ook aangegeven worden de kosten 25,- per maand.

Nu heb ik de factuur binnengekregen. En deze staat op 32,50 per maand aan maandelijkse kosten. zonder de combivoordeel. Dus betaal ik meer dan ik hoor te betalen maandelijks. Willen jullie dit aub even aanpassen. Alvast bedankt.

Groet Mike

Hi @Mike.z,

Niet zo fraai dat de combivoordeel korting ineens niet meer op de factuur staat 🤔 Ik kijk graag even met je mee! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. 


Mijn gegevens staan erin!

Ik hoor graag of je alles hebt om dit even uit te zoeken.

Groet Mike


Hi @Mike.z,

Ik zie dat mijn collega je inmiddels gemaild heeft dat het uit is gezocht en dat je de korting alsnog met terugwerkende kracht op de factuur van februari zult ontvangen 😊 Op de 4e had ik een reactie getypt waarbij ik aan heb gegeven dat ik je melding hierover al zag staan en dat ene collega zich er over ging buigen, maar blijkbaar is er iets niet goed gegaan met het plaatsen van die reactie. Top dat het nu geregeld is!