Skip to main content

Ik krijg nog steeds een incasso van mijn abonnement terwijl ik op 4 augustus een opzegging heb gedaan voor 4 september 2022.

 

Hier ook een bevestigingsmail van gekregen.

 

Toen ik het belletje kreeg was ik niet in staat om op te nemen. Maar dit zal volgens deze tekst geen probleem moeten zijn. Ik zou verwachten dat mijn abonnement dan op 4 oktober werdt opgezegd.

Nu heb ik voor de maand oktober ook nog een factuur ontvangen…

“Als we u binnen de opzegtermijn van 1 maand niet hebben gesproken, zeggen we uw abonnement alsnog op. Dit doen we op de door u gewenste opzegdatum. U ontvangt daarna een definitieve bevestiging van uw opzegging per e-mail of per post.”

 

 

Hallo @Tijmenks , je kunt beste even bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen.

Succes.


Hallo @Tijmenks , je kunt beste even bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen.

Succes.

 

Net gebeld.

Afdeling Collections was niet bekend bij mevrouw.

Daarnaast had kpn geen mail ontvangen van mijn opzegging maar had ik wel een automatisch antwoord mail gekregen voor de opzegging.

 

Nu is er bij mevrouw aan de telefoon helemaal NIETS bekend over een opzeggen. Dan houdt alles gelijk op bij KPN. Ik mag een automatisch antwoord mail niet eens doorsturen als bewijs dat ik een aanvraag voor opzegging heb gedaan...


Hallo @Tijmenks slechte zaak dat de helpdesk de afdeling collections niet kent.

Het is wel zo dat je als consument KPN niet kunt mailen, dat kan alleen als KPN jou een specifiek mailadres geeft om iets naar toe te mailen.

Gewoon nog een keer bellen en hopen dat je iemand aan de telefoon krijgt met kennis van zaken.

Succes.

 


Hoi @Tijmenks . Dat klinkt allemaal niet fijn.

Er is maar een afdeling die kan en mag opzeggen binnen KPN. Die kun je het beste bellen. 0800 0402 → vragen naar retentie of ‘annuleringen’ .

Ik zou daar om opheldering vragen.