Skip to main content

Ik heb vandaag getracht mijn tijdelijke verhoging telefonisch weer terug te zetten naar de situatie van voor de verhoging. Wat een toestanden dat oplevert is niet meer te geloven.   Nu toch terug gezet naar mijn oude hussel abonnement met 2 GB en 150 minuten en jawel hoor: ik ga 6 euro per maand meer betalen. Onjuist geïnformeerd vind ik dat ik ben, ik heb voordat ik verhoogde wel 3 keer gevraagd of alles goed was zo en het antwoord was: geen probleem, alles is ok. Nou niet dus, ik ga van €10,23 naar ruim € 18 per maand. Foute voorlichting of oplichting?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Hemaij 
Als je op het forum geholpen wilt worden , vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Behoorlijke problemen met verhogen en terugzetten naar vorige abonnement. Vanmorgen heb ik telefonisch een klacht gemeld betreffende het tijdelijk opschalen en terug zetten naar je vorige abonnement. Het is in 1 woord verschrikkelijk wat betreft de deskundigheid van de call centers van kpn. Antwoorden van: ik weet niet waar u het over heeft, tot: u kunt echt niet meer terug naar uw vorige abonnement. Heden morgen een klacht gedeponeerd en ik hoop zo dat dit achter de rug is. Wat is er nu u simpeler voor een helpdesk medewerker om na een tijdelijke verhoging van mijn Bundel ,dit terug te zetten naar de oude situatie van de maand ervoor. Overigens heb ik heden morgen contact gehad met het melden van een klacht, en hoop dat eea nu wordt opgelost, alsmede de toezegging van een andere medewerker dat op de volgende factuur €5,- in mindering wordt gebracht, het zal me benieuwen, maar zoals u zal ook begrijpen geloof ik niet dat dit zal gaan gebeuren . Ik denk dat kpn duizenden euros kan besparen door te werken met deskundigen 


Hallo @Hemaij, wat vervelend dat de wijziging van jouw mobiele abonnement zoveel gedoe veroorzaakt. 

Als ik nu kijk naar het abonnement dat jij hebt, ben je inderdaad weer terug naar het 2GB en 150 belminuten abonnement. Inmiddels zie ik ook "gewoon" alle kortingen waar jij recht op hebt aan staan, zodat je €10,22 gaat betalen per maand. Dat is ook exact het bedrag dat je voor de aanpassingen betaalde voor het 2GB en 150 belminuten abonnement. 


Hoi Jeroen, dat is helemaal correct, maar dit is pas gerealiseerd toen ik een deskundige van de klachtenafhandeling heb gesproken. Ik ben hier in totaal ruim 2uur mee bezig geweest en blijf dat merkwaardig vinden. Bedankt voor je reactie.


Ik acht de casus als afgehandeld.