Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb gisteren mijn mobiele abonnement verlengd. Echter ik €11,50 per maand afgesproken en die bevestiging heb ik ook via de mail ontvangen van KPN. Wat schetst mijn verbazing dat ik plots €14,- per maand moet gaan betalen. Dit vind ik in mijn account terug. Ik wil mijn verlenging ongedaan maken en weer mijn oude abonnement terug. Hier betaalde ik €11,11!

Dag @engen63 niet alle kortingen staan in mijnkpn.  Je kunt er van uit gaan dat het op de factuur goed staat.


Hallo @engen63 in een nieuw contract wordt altijd alleen in bruto bedragen gerekend, want kortingen zijn geen standaard iets, om die te krijgen moet aan diverse voorwaarden voldaan worden.

Vaak krijg je later weer een mail dat je recht hebt op dit, dat, zus en zo en zie je later op je factuur weer terug.

 


@engen63 u krijgt nog € 2,50 Husselkorting als u ook een thuis abonnement van KPN heeft. Die staat nu nog niet in MijnKPN. Dit is wat u heeft afgesloten? 

 


Welkom bij ons op het forum @engen63. Het klinkt inderdaad alsof het om de Hussel korting gaat die de anderen al noemen. Heb je dat kunnen bekijken? Heb je ook een Thuis abonnement van ons?