Skip to main content

Beste,

Ik heb 24 augustus gebeld naar 1 van jullie medewerkers om mijn abonnement te wijzigen. Ik ben namelijk 4 maanden naar het buitenland toe en wil geen kosten maken voor een abonnement wat ik niet gebruik. Dit zou een prepaid abonnement worden zij 1 van jullie medewerkers. Maar vandaag zag ik dat ik gewoon weer de volle mep betaal. 
 

Graag zou ik dit opgelost willen hebben. 
 

Met vriendelijke groet,

 

 Gino Bouwmeester

Beste @Bouwmeester92, welkom! Heb jij wel per mail een bevestiging gekregen dat jouw abonnement omgezet wordt naar prepaid? Zo niet, is mijn advies om opnieuw te bellen (+31612001200). Mijn collega's kunnen het dan alsnog in orde maken. Als je wel een bevestiging hebt ontvangen, vul dan even je profiel aan met je 06-nummer, adres waar het abonnement op staat en evt. klantnummer. Dan kijk ik met je mee. 


Helaas kan ik niet bellen omdat ik in het buitenland zit. Dus zou dit dan nog steeds geregeld kunnen worden. Ik heb mijn profiel aangevuld met klantnummer en 06 nummer


Ik zie dat je nummer per augustus 2025 omgezet gaat worden naar prepaid. Dat is namelijk wanneer je contract afloopt. Het is alleen mogelijk om dit eerder te doen op het moment dat je gaat emigreren. Je kunt dan via de website een verzoek indienen en de bijbehorende documenten uploaden. We hebben dan bijvoorbeeld een bewijs van uitschrijving bij de gemeente of je arbeidscontract in het buitenland of een verklaring van je studie instelling in het buitenland nodig. 


Dat hoeft voor mij niet. Dus graag zou ik dit stopgezet willen hebben. Is het wel mogelijk om mijn bundel naar beneden af te stellen en mijn multisim uit te zetten? 


Je zou dan, tegen de tijd dat je weer in Nederland bent, zelf even moeten bellen met de klantenservice om deze opzegging stopt te zetten. Je kunt in MijnKPN je abonnement verlagen en extra opties uitzetten. 


In mijn kpn kan ik helemaal niks wijzigen of uitzetten. Wordt er nu wel een beetje moe van dat niks werkt enzo


Omdat die wijziging is doorgegeven voor 2025 kan ik nu niks wijzigen. Dit kan nu toch wel opgelost worden want ik kan niet bellen vanwaar ik nu ben. Is het mogelijk dat een familielid voor mij gaat bellen naar jullie? 


Mijn excuses, dat klopt. Dat heeft ermee te maken dat er nu een opzegging instaat. In de tussentijd kan je zelf niets veranderen aan het abonnement. Heel spijtig, maar je zult dan toch even moeten bellen om de opzegging te annuleren. Dat kan niet via het forum, helaas.Â