Skip to main content
Vraag

Mobiele facturen lopen door na opzeggen en ontvangen eindafrekening abonnement

  • 2 September 2024
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice, de kpn winkel en opzeggen@kpn is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben inmiddels helemaal klaar mee om door van elke partij te horen te krijgen dat ze mij niet verder kunnen helpen.

Zoals de titel aangeeft gaat het om een mobiel abonnement dat opgezegd is waarvan de betalen na de eindafrekening nog doorlopen.

Het gaat om een van origine familieabonnement die stond op de naam van mijn vader. Dit abonnement is een aantal maanden (inmiddels een half jaar) terug bij de kpn winkel op mijn naam gezet en vervolgens opgezegd. We hebben dit via de kpn winkel gedaan zodat ik mijn nummer kon behouden. Uiteindelijk is er een eindafrekening geweest in mei maar is er in juni, juli en augustus weer een bedrag van €17,57 afgeschreven.

Graag zou ik u dringend willen vragen om mij te helpen met dit probleem op te lossen zodat er voortaan geen bedrag meer van mijn rekening word afgeschreven.

Mvg,

R. Meijer

 

Vul je forum profiel aan met je adres,naam en klantnummer dan wie je bent zodra dit topic aan de beurt is


Bedankt voor de tip!

Wat misschien ook wel handig is om te melden voor een kpn medewerker is dat het klantnummer op mijn bankafschrift niet overeenkomt met mijn oude kpn mobiel klantnummer. Tevens kan ik de facturen niet inzien omdat ze niet gekoppeld zijn aan mijn mijnkpn account.

Ik kijk graag naar een reactie uit.

Mvg, R. Meijer


Bedankt voor de tip!

Wat misschien ook wel handig is om te melden voor een kpn medewerker is dat het klantnummer op mijn bankafschrift niet overeenkomt met mijn oude kpn mobiel klantnummer. Tevens kan ik de facturen niet inzien omdat ze niet gekoppeld zijn aan mijn mijnkpn account.

Ik kijk graag naar een reactie uit.

Mvg, R. Meijer

Is m.i. niet nodig omdat de @moderator je duidelijke weergave voldoende is.


Ha @R. Meijer, welkom! Ik heb meteen even een check gedaan en zie dat er via opzeggen@kpn.com inderdaad een aantal documenten zijn ingestuurd, maar dat dat nog niet alles is wat nodig is. Via een privébericht stuur ik je nog wat informatie toe. Als je dat ook nog naar ons kunt mailen, dan kan het in orde gemaakt worden.


Reageer