Skip to main content

DE facturen van januari 2023 zijn samen 13 euro meer dan december 2022. Hoe kan dat?

In de abonnementen is niets veranderd.

Ik denk er aan om maar eens over te stappen naar een andere provider.

Want dit is een vreemde zaak. 

Hallo @Pevehe ,

Kijk eens in de specificatie die je terugvindt in de bijlage van de factuur. En vergelijk die met de facturen van de maand ervoor. (De facturen staan in MijnKPN) Mogelijk heb je ergens eenmalige extra kosten gemaakt zoals bv een telefoontje naar Australië of (meer waarschijnlijk) aankopen via een app.

 

   

Ik denk er aan om maar eens over te stappen naar een andere provider.

 

Alweer? 

In jouw enige andere topic van ruim twee jaar terug schreef je dat ook al. 

 

Misschien eerst even kijken wat de reden van de verhoging is en dan pas conclusies trekken?  


Nee, al vier maanden geen extra diensten, of onkosten gemaakt. Voor mij heel vreemd.


Dus jij ziet geen enkel verschil in de specificatie van de facturen? En de kale abonnementsprijs voor de nieuwe maandelijkse periode is ineens dertien euro hoger?

Ik geloof daar niet zo in. 

Jij heb dus net ingelogd op MijnKPN en hebt geen aparte dingen gezien op de factuur en de specificatie. Alleen dat de kale abonnementsprijs ineens dertien euro hoger is. 

Graag dit nog even bevestigen…  


Ja, daarom vind ik dat zo gek. In dec was het €42 en nu ruim €55 samen,

1 Mob abon van 3 gb en 1 Mob abon unlimited 


Kan je hier eens screenshots posten van het kostenoverzicht op de 2e pagina van die facturen van januari?


Het is vreemd dat jij de specificatie in Mijn KPN heel goed hebt bestudeerd en geen enkel verschil ziet met de vorige maand, behalve het prijsverschil van dertien euro. 


Kan je hier eens screenshots posten van het kostenoverzicht op de 2e pagina van die facturen van januari?

Admin: Privégegevens verwijderd


De korting voor KPN Hussel lijkt per 22 december 2022 te zijn verdwenen.  

Je had eerst een maandelijkse korting van 7,50 op unlimited en 2,50 op het 3g-abonnement. Dat is bij elkaar 10,00 per maand. Nu is die Husselkorting voor één maand (januari 2023) en ongeveer tien dagen in december 2022 niet meer gegeven. Waardoor je via deze factuur netto ruim 13,00 meer betaald. 

De reden voor het verdwijnen van de Husselkorting weet ik natuurlijk niet. 

Mogelijk voldoe je niet meer aan de voorwaarden om die korting te krijgen omdat je bv geen internet-thuisabonnement meer hebt bij KPN. 


Ik heb niets veranderd, dus blijft gek


Waarschijnlijk voldoe je al geruime tijd niet aan de voorwaarden voor het genieten van de KPN Husselkorting. Zo af-en toe zijn er opruimingsactie’s vanuit KPN en worden kortingen die ten onrechte worden verleend verwijderd. 


Beste @Pevehe, welkom! Het klopt wat hierboven gezegd wordt: ik zie dat je mobiel korting ontving. Echter omdat je geen vaste diensten onder je Hussel huishouden hebt, heb je daar geen recht meer op.