Skip to main content

Met klantenservice contact  gehad (35 minuten) met de vraag waarom ik bij mijn factuur internet en TV wel een bijlage in PDF krijg en voor mijn mobile factuur niet.

de verklaring was dat bij het mobile abonnement geen PDF werd meegestuurd en zo stond het zwart op wit op papier.

Ik vind dit raar wie weet meer ?

Ze kunnen dat wel voor je aanzetten.  Standaard is het inderdaad niet meer. Zal bij tv waarschijnlijk verdwijnen. Uiteraard kun je via mijnkpn wel de boel uitprinten. 


Hallo Joep,

Voor mijn boekhouder stuur ik alles (inkoop/verkoop) online door opgemaakt in PDF. Gekoppeld aan een boekhoud kundig programma is dit helaas nodig.

 


@Ben B. wanneer je in de Mijn KPN app kijkt bij facturen dan kan je de factuur downloaden als PDF. 


Hallo Joep,

Voor mijn boekhouder stuur ik alles (inkoop/verkoop) online door opgemaakt in PDF. Gekoppeld aan een boekhoud kundig programma is dit helaas nodig.

U kunt in MijnKPN de facturen bekijken en opslaan als PDF. Maar u kunt ook aan de telefonische medewerker vragen of die in wilt stellen dat de factuur weer als bijlage komt.


Hoi en van harte welkom @Ben B.! Ik zie dat je alle juiste informatie al gekregen hebt en hoop dat je er daarmee uit komt. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.