Skip to main content

Beste KPN,

Een aantal maanden geleden heb ik een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. Destijds was de abonnementsprijs 32,50 met 7,50 korting omdat ik ook kpn tv en internet in huis heb afgesloten. Echter, er wordt nu steeds 39,50 van mijn rekening afgeschreven. Als ik het goed zie op de specificaties, wordt deze extra korting NIET verrekend. Toen ik het abonnement afsloot heb ik nog gebeld met jullie, om na te vragen hoe dit precies werkt. En dit zou automatisch gaan vanaf de eerste factuur. Hierop heb ik besloten weer bij jullie mijn abonnement af te sluiten.

Graag zou ik hierover meer te weten willen komen en zou ik willen dat de korting over de afgelopen maanden wordt teruggerekend. Ook zouden de het mobiel abonnement en tv en internet samen verrekend worden in 1 factuur omdat de looptijd hetzelfde is van 1 jaar? Dit gebeurt ook niet. Kan er worden gekeken wat er mis gaat?

Met vriendelijke groet,

 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Wilt u zich aanmelden voor Hussel en daarna op het forum u profiel in orde maken. Misschien kan een medewerker met terugwerkende kracht nog wat compenseren.


Hoi @Janissa, welkom bij ons op het forum. Het klinkt inderdaad alsof de Husselvoordelen niet geactiveerd zijn bij het abonnement. Heb je de link die Jeroen deelde al kunnen bekijken? Wat staat daar?

Het samenvoegen van de mobiele en Thuis facturen wat je noemt kan niet, dat blijven aparte facturen.


Het klinkt inderdaad alsof de Husselvoordelen niet geactiveerd zijn bij het abonnement. Heb je de link die Jeroen deelde al kunnen bekijken? Wat staat daar?

Hi @Jasper daar staat het geactiveerd? Nu snap ik alsnog niet waarom de korting niet verrekend wordt ? 


Het klinkt inderdaad alsof de Husselvoordelen niet geactiveerd zijn bij het abonnement. Heb je de link die Jeroen deelde al kunnen bekijken? Wat staat daar?

Hi @Jasper daar staat het geactiveerd? Nu snap ik alsnog niet waarom de korting niet verrekend wordt ? 

Dat kan betekenen dat het actief is geworden nadat de factuur was aangemaakt, als dat zo is zal het op de volgende factuur staan.

Of dat echt zo is kan ik voor je nakijken, dan hebben we de zekerheid. Kan je daarvoor je forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen en daarna een seintje geven dat je dat hebt gedaan?


@Jasper  als het goed is staat nu alles ingevuld


Ik mis de laatste 3 cijfers van de IBAN nog @Janissa, die kan je bij 'Persoonlijke opmerkingen’ toevoegen. Als die er ook staat en je dat aangeeft kan ik het voor je bekijken.