Skip to main content

Beste kpn,

Vandaag kwam mijn telefoon binnen zakelijk abonnement met een iPhone. Ik ben 8 weken geleden getrouwd en de naam van mijn man aangenomen. Meisjesnaam blijf uiteraard altijd. Kvk heeft het zelf aangepast net als de belasting in Blokland. Bij de aanvraag kon ik ook niet mijn meisjesnaam vermelden dit werd automatisch Blokland. 
Op mijn rijbewijs staat dus mijn meisjesnaam van hoof…. Je gaat natuurlijk niet al je staats documenten vervangen als deze nog ruim 8 jaar geldig zijn. 
Ik kreeg mijn telefoon niet. Ondanks dat het document rijbewijs nummer overeen kwam adres en bsn. Blokland en van hoof verschilde. 
Ja logisch net getrouwd dus aangepast. 
Nogmaals ik had hier dus ook geen keuze in. 
Vandaag als ondernemer de ochtend vrij gepakt om te wachten op mijn telefoon, dit is financieel best veel geld. 
1,5 uur bijna aan de telefoon gezeten om als antwoord te krijgen je moet een nieuw rijbewijs aanvragen. Er zit niets anders op. 
Maandag wordt ik geopereerd en mag ik 2 weken niet uit bed. Dus rijbewijs op spoed aanvraag gedaan kosten 82 euro. En dit allemaal omdat kpn niet een meisjesnaam aanhoud die juist zoals de gemeente net ook zei altijd klopt. Mijn rijbewijs was gewoon nog geldig maar kpn vind van niet. 
Hoe kan dit?????
Nu een nieuwe rijbewijs, halve dag niet gewerkt en nog geen telefoon. 
Er gaat hier echt wat mis. 

Mvg

Diana Blokland van hoof 

Ha @Diana van hoof, welkom! Als eerste: van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk én hopelijk is de operatie naar wens gegaan en heb je een spoedig herstel. Is dit echt een zakelijk abonnement geweest of ging het om een kleinzakelijk abonnement? In dat eerste geval zou ik opnieuw even bellen naar 0800-0403 bij verdere vragen. In het tweede geval geef ik deze feedback heel graag door. Wel nog twee vragen: wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? En hoe had je de bestelling geplaatst? Ik ben benieuwd waar/hoe het gebeurde dat de achternaam automatisch werd aangepast. 


Ging  een zakelijk abo…. Was al besteld. Kvk heeft mijn naam aangepast in Blokland zelf ivm gemeente gegevens. Rijbewijs was nog gewoon mijn meisjes naam. Meisjesnaam is ook altijd leidend. Maar toch ging mijn telefoon voor de deur rechtsomkeert 


In dat geval weet ik niet precies hoe het met de regels zit en verwijs ik je toch naar 0800-0403 om het nog eens bij de zakelijke collega's aan te kaarten. Heel spijtig om te lezen dat het zo gegaan is!