Skip to main content

heb me mobiel in 1keer betaald maar krijg nu een rekening dat ik hem weer moet betalenĀ 

Hi @debbywillem, moet je hem echt opnieuw betalen? Of staat het bedrag dat je betaald hebt alleen op de factuur? Als je een eenmalige bijbetaling doet, ontvang je niet direct een factuur van je aankoop maar komt dit bedrag op je eerstvolgende factuur te staan. Dat houdt gelukkig niet in dat je nog een keer moet betalenĀ šŸ˜Š


hoi ,ik heb me mobiel 3weken geleden im 1keer afbetaald via de link van kpn en een bericht gekregen van de bevestiging van kpn dat de betaling is afgerond en nu op me nieuwe factuur staat er 1malige kosten die word ook afgeschreven, terwijl ik die al betaald heb ,heb kpn gebeld en die kunnen de betaling nergens vinden ,

goeten debby


Ah, dus het gaat om een aflossing van het resterende bedrag via een iDeal linkje? Ook daarbij hoort het afgeloste bedrag op de volgende factuur te staan, maar hoort daar ook een verrekening voor plaats te vinden aangezien hij al wel is betaald.Ā 

Dat het wĆ©l af wordt geschreven, dat klopt dus niet @debbywillemĀ  šŸ˜‘

Zou je je meest recente adresgegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat ook noteren, Ć©n je volledige IBAN waar je de iDeal betaling mee hebt gedaan. Die laatste kan je in het opmerkingenveld noteren. Ik wil hier graag even achteraan!


hoi marja ik heb het aangevuld met het telefoon nummer waar het overgaatĀ 


Bedankt @debbywillem,

Ik zie dat je eerder vanmiddag al contact hebt gehad met een collega, is alles daardoor al duidelijk geworden/geregeld? Of heb je hier nog verdere vragen over?


hoi maja ja ze hebben het uitgelegd .

in iedergeval bedanktĀ 


Heel fijn dat het nu duidelijk isĀ šŸ˜Š