Skip to main content

Geachte,

Tijdens mijn langdurig verblijf in het ziekenhuis, is het oude modem door mijn zoon naar het milieupark gebracht, omdat we geen retoudoos hebben ontvangen. Ik heb een paar keer telefonisch contact met Kpn gehad, ik heb de situatie uitgelegd, maar krijg alsnog een herinnering, om het modem terug te sturen.

Wat nu?

 

Mvg,

Eve 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste @Modem gerecycled, welkom! Hopelijk gaat het nu beter met je! Vermoedelijk hebben de registratie van jouw melding en de herinnering zich met elkaar gekruist. Maar ik kijk alsnog even met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt?


Beste @Marcia_ , Wij zitten momenteel met een soortgelijke situatie waarbij wij bezig zijn met een verbouwing aan ons onderkomen en bij het later ontvangen van de retoursticker het modem al netjes met het wegbrengen van het afval naar de gemeentedienst is gegaan. Kan je ons hier verder mee helpen? Mvg, Lisette


Zeker, @C.V. de On-Ganse. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan ga ik er een melding van maken. 


Beste @Marcia_ , ik heb de gegevens aangevuld. Bedankt alvast. 


Top! Ik heb er een melding van gemaakt. Het duurt even voordat het verwerkt is, dus het kan zijn dat je nog een herinnering krijgt. Die mag je als niet verzonden beschouwen. 


Hi Marcia,

 

Ik heb een soortgelijke situatie. Ben volgens mij afgelopen maand overgestapt van XS4ALL naar KPN. Nu zie ik net de mail over het terug sturen van de oude tv box. Ik ben zelf nog 6 weken op reis (in between jobs) en dus niet thuis. De oude box heb ik al bij de supermarkt ingeleverd (inzamelpunt). Hoe nu verder?


@Marcia van KPN ; zou je bij gelegenheid naar mijn vraag willen kijken? THX


@Marcia van KPN ; zou je bij gelegenheid naar mijn vraag willen kijken? THX

Een moderator reageeert in de regel binnen enkele werkdagen @ABram117 


@ABram117 aii dat is niet zo handig! Maar kan gebeuren. Ik zal er een melding van maken, wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


@Marcia van KPN ; Done!


Top! Ik heb er een melding van gemaakt. Wellicht krijg je nog één herinnering, maar die mag je als niet verzonden beschouwen. 


@Marcia van KPN ; dank!


Hi @Marcia van KPN,

 

Ik heb een soortgelijke situatie. Wegens verhuizing KPN opgezegd en de modem naar de milieustraat gebracht. Vandaag de retourdoos ontvangen maar helaas heb ik de modem niet meer. Zou je hiervan een melding willen maken? 🤞

 

Je zou me ontzettend helpen. Alvast bedankt en een fijne dag! 

 

Met vriendelijke groet,

Merel 


Begrijp ik het nou goed dat de rekening voor het niet retourneren gewoon kwijtgescholden wordt als je je niet aan de afspraken houdt, je mail hierover niet goed leest enz.? En hoe zit het dan met de mensen die het forum niet weten te vinden? Die moeten gewoon betalen?

 


Begrijp ik het nou goed dat de rekening voor het niet retourneren gewoon kwijtgescholden wordt als je je niet aan de afspraken houdt, je mail hierover niet goed leest enz.? En hoe zit het dan met de mensen die het forum niet weten te vinden? Die moeten gewoon betalen?

 

Ik vraag me af hoeveel mensen ooit werkelijk een rekening van de vervangingswaarde van een apparaat van KPN hebben gehad. De meeste mensen handelen te goeder trouw, maar lezen slecht.

Het zijn de lui op Marktplaats en Bol. die allerlei KPN-spullen aan de man proberen te brengen, die KPN aan moet pakken. @Carola49 


Begrijp ik het nou goed dat de rekening voor het niet retourneren gewoon kwijtgescholden wordt als je je niet aan de afspraken houdt, je mail hierover niet goed leest enz.? En hoe zit het dan met de mensen die het forum niet weten te vinden? Die moeten gewoon betalen?

 

Ik vraag me af hoeveel mensen ooit werkelijk een rekening van de vervangingswaarde van een apparaat van KPN hebben gehad. De meeste mensen handelen te goeder trouw, maar lezen slecht.

Het zijn de lui op Marktplaats en Bol. die allerlei KPN-spullen aan de man proberen te brengen, die KPN aan moet pakken. @Carola49 

Ook die pakken ze niet aan, handelaren op Marktplaats zijn nog steeds actief. Al jaren. 

En die boetes voor het niet retourneren worden niet uitgedeeld, zelfs een baksteen in de retourdoos wordt nog geaccepteerd. 


Begrijp ik het nou goed dat de rekening voor het niet retourneren gewoon kwijtgescholden wordt als je je niet aan de afspraken houdt, je mail hierover niet goed leest enz.? En hoe zit het dan met de mensen die het forum niet weten te vinden? Die moeten gewoon betalen?

 

Ik vraag me af hoeveel mensen ooit werkelijk een rekening van de vervangingswaarde van een apparaat van KPN hebben gehad. De meeste mensen handelen te goeder trouw, maar lezen slecht.

Het zijn de lui op Marktplaats en Bol. die allerlei KPN-spullen aan de man proberen te brengen, die KPN aan moet pakken. @Carola49 

Dat je een rekening krijgt voor het niet retourneren, staat in ieder geval letterlijk in de brief die bijgesloten zit in de retourdoos (vandaag zelf ontvangen). En als er geen financiële consequentie zit aan ‘slecht lezen’ van de mail die je ontvangt bij opzegging, zullen mensen slecht blijven lezen.

Wat verkoop van KPN spul (telt ook voor andere providers) op MP e.d., helemaal met je eens dat providers dit ook zouden moeten aanpakken. Zoveel moeite lijkt het me niet om dat op de ‘verboden lijst’ te laten zetten, zodat er niet eens een advertentie geplaatst kan worden. Zelfde als gebeurt als je bijv. medicijnen, wapens e.d. aan wilt bieden op Marktplaats e.d.