Skip to main content

Ik heb al 3 maal gebeld omtrent de hardware (modem) die wij tot op heden nog altijd niet ontvangen hebben.  De laatste keer was het een zekere Diana , die alles ging in orde brengen.  Dit is nu weer een week geleden en nog altijd geen nieuws.

2 facturen van abonnementen zijn al van onze rekening, zonder dat we zelfs een modem hebben

 

We zijn het intussen zat en gaan jullie blokkeren.

De communicatie met jullie operatoren is blijkbaar een ramp.

Kan iemand daar bij kpn ons helpen ?  Want blijkbaar kunnen ze niet lezen of schrijven ….

Admin: klantgegevens verwijderd i.v.m. privacy 

 

 

 

 

Hallo @Hilde Verheye , wacht nog even met blokkeren: dan kom je in een incassotraject terecht en ga je nog meer kosten maken.

Als je je privégegevens in je profiel invult, kan een KPN medewerker dat inzien en wellicht kijken waar het steeds mis gaat.


hI @Hilde Verheye, welkom bij onze community. 

Als ik het goed begrijp is je abonnement al 1 maand gestart en je hebt de modem nog niet ontvangen? Dit hoort zeker niet zo. Heb je helemaal geen installatiepakket ontvangen? Ik zie namelijk dat je ook televisie bij ons afneemt. Is de televisieontvanger al wel bezorgd en mis je alleen de modem? Of mis je ook de televisieontvanger? 

Ik hoor graag van je. 

 


Reageer