Skip to main content

Hallo,

Ik heb het modem teruggestuurd, maar kreeg een mail dat ik hem moet terugsturen. Heb klantenservice gebeld, medewerker zou het checken bij het logistiek centrum, maar die kon het logistiek centrum kennelijk niet vinden. Na 10 minuten wachten nog geen antwoord/bevestiging, en toen heb ik maar opgehangen.

Wil dit wel graag opgelost zien.

Vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra het topic aan de beurt is.


Hallo Jimny,

Dank voor je reactie. Ik zag dat op andere vergelijkbare vragen het antwoord werd gegeven dat het logistieke centrum nu eenmaal problemen heeft en dat deze herinneringsmails genegeerd konden worden. Dus is het nodig om mijn persoonsgegevens hier publiek te melden?


@MickieM , heb je een verzendbewijs? Als je iets terugstuurt maak dan altijd een foto van de inhoud van de retourdoos en bewaar het verzendbewijs goed.    

Ps. de forumgegevens in de velden ‘privé’ zijn niet openbaar maar slecht in te zien door de moderatoren van dit forum, KPN’ers dus.  


Dank je, ja, dat heb ik.


Dank je, ja, dat heb ik.

Goed bewaren! en rustig de volgende herinneringsmail afwachten. Waarschijnlijk heeft een moderator het in de tussentijd opgepakt en voor je opgelost. 


En ok, dank je voor de toevoeging. Mijn klantnummer staat al in mijn profiel ;-)


Hoi @MickieM en bedankt voor je bericht :)

 

Hallo Jimny,

Dank voor je reactie. Ik zag dat op andere vergelijkbare vragen het antwoord werd gegeven dat het logistieke centrum nu eenmaal problemen heeft en dat deze herinneringsmails genegeerd konden worden. Dus is het nodig om mijn persoonsgegevens hier publiek te melden?

Klopt, helaas gebeurt dit vaker. In eerste instantie mag je deze melding dan ook gewoon negeren. Mocht er later toch nog een herinnering komen, laat mij dit dan even via deze weg weten! 


Hallo JanZ,

Dank je, ik hou het in de gaten!