Skip to main content

ik lees dat nieuwe klanten 12 maanden voor 35 euro per maand internet en tv krijgen moet ik nu mijn abbonement opzeggen en naar Ziggo gaan om ook zo een voordeel te krijgen ik mag als vaste klant 72 euro betalen ik vind dat vreemd

@kosten vaste klanten  indertijd toen je klant bent geworden heb je vast en zeker ook voordeeltjes gekregen en omdat je al klant bent krijg je geen voordeeltjes meer.


@kosten vaste klanten Je kunt ook overstappen naar een goedkoper pakket bij KPN. Bekijk gewoon eens eerlijk en kritisch naar de abonnementen die je op dit moment afneemt. En schrap gewoon allerlei extraatjes. De huidige korting, 12 maanden € 35,00, is voor klanten die simpelweg voldoen aan de actievoorwaarden. Net als bij Ziggo. 


En, @kosten vaste klanten weet je al wat je gaat doen? 


Ik zit met precies hetzelfde, alleen toen ik 30 jaar geleden kpn klant werd kreeg ik geen voordeeltjes en nu blijkt dat hoe langer je klant bent hoe beter het is om er even een jaartje tussenuit te gaan naar bv Odido of youfone. Dan pak je bij die nieuwe provider de nieuwe klant korting en stap je na een jaar weer over naar kpn om daar de kpn nieuwe klantkorting te krijgen. 

Snap niet dat de waardering naar trouwe klanten onbeloond blijft.


U kunt bellen met de klantenservice 0800-0402.  Misschien dat ze u kunnen verrassen.