Skip to main content

Goedemiddag,

mijn aansluiting met KPN zou op 10-05 aflopen maar door wat vertraging vanuit nieuwe leverancier is dit nog een paar dagen doorgelopen, ik had echter de automatische incasso al stopgezet en nu is er toch voor de gehele aankomende periode een factuur klaar gezet. Ik zou deze liever niet betalen en enkel nog de laatste kosten bij de afrekening betalen.

Kan de factuur geannuleerd worden en mij enkel nog een factuur sturen van de dagen tussen 10-05 en startdatum nieuwe leverancier, te weten 14-05

Nee, dat kan niet @Japapa , gewoon betalen of laten incasseren, een slotnota volgt nog waarmee alles verrekend wordt. Zie ook onderstaande link:

 


Dank voor de reactie, dan ga ik deze dan toch maar betalen. Ga er vanuit dat ik dan snel de verrekening ga krijgen en dus de overige kosten retour gestort krijg.


Dank voor de reactie, dan ga ik deze dan toch maar betalen. Ga er vanuit dat ik dan snel de verrekening ga krijgen en dus de overige kosten retour gestort krijg.

KPN factureert eenmaal per maand zoals je weet, dus na je vorige factuur krijg je een maand later er dus weer een, waarschijnlijk de slotnota. @Japapa 

 


Reageer