Skip to main content

Goedenavond

Wanneer wij nog in afwachting zijn of op ons nieuwe adres kpn beschikbaar is moet ik dan ons huidige abonnement al wel beƫindigen? Hoorde al dat wij evt een noodpakket kunnen krijgen, maar moet ik dan het abbonement wel opzeggen of niet?

Ter aanvulling 27 januari gaan wij over dan zal het noodpakket er moeten zijn, hoe kan dit worden aangevraagd/ in werking worden gezet?Ā 


Je kan misschien beter doen alsof jeĀ neus bloedt en gewoon de verhuizing doorgeven.Ā  Er volgt dan vanzelf een reactie. Waarschijnlijk met het voorstel voor een noodpakket. Is er wel een aansluiting van bijvoorbeeld Ziggo? Als die er wel zit dan zou ik een jaartje Ziggo adviseren.Ā  Als er nu nog geen aansluiting van kpn is dan is ie er op 27 januari ook niet en op 27 maart ook niet. En een noodpakket is leuk maar na een paar dagen ben je het spuugzat.Ā 


Hoi Joep

Ziggo ligt er ook nog niet maar kan volgens mij wel eerder worden aangelegd begreep ik.

Noodpakket is dus niet echt ideaal?

Ā 

Groet


Het noodpakket is een 4g modem en digitenne voor tv. Dus geen volwaardig alternatief. Zeker niet voor bijvoorbeeld een gezin.Ā 


Maar met een noodpakket kun je evt wĆ©l op beide locaties al een verbinding hebben. Je kunt dus aangeven vanaf wanneer je die wilt gaan gebruiken. Dus zolang je aanwezig bent op beide locaties (verbouwing wellicht?) is het eenĀ mooie tijdelijke tussenoplossing.Ā Ā 


Ik zou dan persoonlijk even contact zoeken met de afdeling Contracten en Opzeggingen opĀ 0800-0402. Die kunnen de opties dan voor je in kaart kunnen brengen en bekijken wat er binnen de gestelde termijn mogelijk is.