Skip to main content

Ziggo/Vodafone heeft me een royaal beter aanbod gedaan mbt internet en TV. Ik zie dat KPN vergelijkbare acties heeft voor nieuwkomers.

 

Is er iets te doen aan mijn tarieven?

 

IK probeer al dagen een contactpunt hiervoor te zoeken, maar dat vind ik niet. Ik wil graag klant blijven, maar als contact krijgen al zo lastig is, stap ik over.

 

Graag een reactie.

Hoi @Corne B,

Ben gek op royaal.
Daarom blijf ik KPN trouw.
:wink:


Hoi @Corne B, welkom op het forum!

Je kunt altijd even contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of er wat aanpassingen mogelijk zijn aan jouw abonnement waardoor je minder gaat betalen, of waardoor het abonnement beter bij je behoeften aansluit!

We zijn op werkdagen tussen 8:00 - 20:00 uur en op zaterdag tussen 8:00 - 17:00 uur bereikbaar op het nummer 0800 0402 (gratis). Op zon- en feestdagen is de klantenservice gesloten.

Ik hoop dat je er met mijn collega uitkomt!


Ook ik ben een tevreden KPN klant. Ik was wel benieuwd of er bij verlenging van mijn contract een vergelijkbare korting te bedingen was als voor nieuwe klanten. Helaas zat dat er niet in. KPN hecht meer waarde aan nieuwe klanten dan aan het behoud van de bestaande. Jammer! Mijn overstap naar Ziggo loopt nu.