Hallo , ik verzorg al heel lang de tv-, audio- en internetperikelen voor 28 senioren in mijn woonplaats. U weet wel , tv opnieuw instellen, WiFi installeren en vooral heel veel makkelijk uitleggen. Men heeft mij altijd "gevolgd" met KPN als provider en zoals enkele onder hen steeds aanvullen " de moeder van het internet"!
Omdat de maandbedragen de laatste jaren flink bleven stijgen hebben de meesten problemen met het volbrengen van het "maandelijkse offer" Ook zij zien vaak de scherpe jaarcontractaanbiedingen van andere providers en stellen mij vaak voor om over te stoppen. Ik heb KPN , als oud-staatsbedrijf , al enkele keren voorgesteld om , op basis van het jaarlijkse belastingoverzicht , een speciaal seniorenjaarcontract ( vanaf 67 jaar) te introduceren voor elke vorm en inhoud van een KPN-jaarcontract. Dit zal in een grote behoefte voorzien en zal heel wat nieuwe seniorenabonné's opleveren en ook behouden.
Maar heb nog nooit een reactie van KPN gehad. Zou KPN dit helemaal niet mogen volgens de wet ?
Nu zal ikzelf KPN vaarwel moeten zeggen en met mij waarschijnlijk de meeste van die 28 groepsleden omdat die € 64,,78 p/m gewoon niet meer is op te brengen.
Waardeer reacties uit het forum !
Groet. Pieter - Bennekom.