Skip to main content

Wij hebben bij KPN een nieuw abonnement afgesloten voor internet en tv. Nu was de eerste datum 14-11, maar de apparatuur is vandaag al binnen. Ook ziet de modem het netwerk al. Hij krijg nog geen verbinding. Als dit zo blijft zou het betekenen dat we 1.5 week (vanaf einddatum andere provider) geen internet en tv hebben. Met 2 jonge kinderen en een vrouw die veelal thuis moet werken is het nogal een uitdaging. Is het mogelijk om de aansluitdatum te vervroegen?

Hallo @MikeKeizer ,

Normaal gesproken is een vervroeging niet mogelijk. Je kunt het proberen via 0800-0402, maar ik geef je weinig kans. Gelukkig is het al bijna 14 november. 


Ook ziet de modem het netwerk al. Hij krijg nog geen verbinding. 

 

Wat bedoel je hiermee? Heeft het modem wel verbinding maar geeft het geen data?

 

Als de ingangsdatum de 14e is, begint jouw abonnement niet eerder dan die datum. Pas dan word die aangezet. Het modem aansluiten heeft dus geen zin.

 

Hoezo 1,5 week. Is de vorige provider opgezegd zonder overstapservice?

 

Gaat het trouwens om koper of glasvezel?


Modem ontvangt alles, maar het internet lampje blijft knipperen. Ik kan al wel het wifi netwerk zien en verbinden, maar we krijgen nog geen internetverbinding. We zouden eerst van Odido naar Ziggo, maar daarvoor hebben we niet de juiste aansluiting. Dus KPN abbo afgesloten. Gaat om koper. 


Als het internet lampje blijft knipperen ontvangt het modem niks.

Dat je met de wifi van het modem kan verbinding zegt niks. Dat kun je ook als er helemaal geen dsl kabel is aangesloten.

Administratief start het pas de 14e, en er moet nog een monteur in de wijkkast een fysieke verbinding maken. Ik denk niet dat dat even wat eerder kan.