Skip to main content

Er is op mijn factuur een bedrag in rekening gebracht van werkzaamheden die niet door de monteur zijn uitgevoerd!!!!! Ik heb meerdere malen met een medewerker van KPN gesproken, maar zij geven aan hier niks aan te kunnen doen. Ik kreeg het advies van de medewerker om mijn klacht op dit forum te zetten!! Ik ben benieuwd of er iets mee gedaan wordt. Ik vind het een rare werkwijze!!!

@Melise Welkom op het forum. 

Bijzonder dat er kosten op de factuur staan terwijl de werkzaamheden niet uitgevoerd zijn. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt?


Beste Rutger,

 

Dankjewel voor je reactie!! 

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld.

Mijn klacht betreft het volgende:

Op de factuur staat:

I-TV tuner aansluiten en activeren (optioneel meerwerk)


Ten eerste heb ik geen I-TV en ten tweede heeft de monteur alleen het glasvezelkastje vernieuwd.

Hij  gaf zelf aan niet veel te hoeven doen omdat er twee weken eerder al een monteur was geweest die o.a. wifi-versterkers had aangesloten en twee uur bezig is geweest om alles goed aan te sluiten!!! De monteur heeft nooit gezegd dat hij meerwerk had en ik daarvoor €25,- moest betalen. Ik heb in goed vertrouwen de factuur ondertekent nadat hij liet zien hoe de snelheid van het netwerk was verbeterd.    Hopelijk kan je mij helpen dit op te lossen, ook al gaat het maar om €25,-

 

Met vriendelijke groet,

Melise de Winter


@Melise Bedankt voor invullen van je forumprofiel. 

Op het eerste punt ben ik het niet met je eens, je hebt wel i-TV. i-TV staat voor interactieve tv, en als ik het goed heb gezien dan heb je twee tv-ontvangers van ons in je pakket. :)

Op het tweede punt ben ik het wel met je eens. Voor zover ik kan zien hadden de 25 euro kosten voor het aansluiten van de 2e tv ontvanger op de eerste bon moeten staan. Waarom deze op de tweede bon staan is mij onduidelijk. 

Ik stel dan ook voor deze 25 euro kosten dit keer te vergoeden. Deze kosten zullen dan in mindering gebracht worden op de volgende factuur. 


Beste Rutger,

 

Heel erg bedankt voor je reactie.

Fijn dat de €25,- in mindering wordt gebracht.

Als aanvulling misschien nog goed om onderstaande te weten:

De eerste monteur is langs gekomen omdat ik gebeld was door een bedrijf genaamd: “Bizz-power”. De mevrouw vertelde mij dat zij kon zien dat ik qua snelheid nog geen 50 mb had en dat dat raar was omdat ik voor 100 mb betaalde. Het leek haar een beter idee om over te stappen naar ZIGGO. Hoewel het aanbod ( een jaar voor 50%) heel aantrekkelijk was, gaf ik aan eerst contact te willen opnemen met de KPN.

Vervolgens kreeg ik van de KPN een nieuw modem. Dit loste niks op waardoor de eerste monteur langs kwam. Deze monteur zag gelijk waardoor ik te weinig snelheid had. Het glasvezelkastje was verouderd. Hij gaf aan een nieuw kastje te plaatsen en tevens 2 wifi-versterkers. Hiervoor moest ik €109,- betalen. Ik dacht dat hiermee alles was opgelost. Aangezien mijn abonnement al 2 jaar was verlopen heb ik vervolgens mijn  abonnement verlengt. De medewerkster zei dat er een monteur langs moest komen. Toen bleek dat de 1ste monteur het glasvezelkastje helemaal niet had vervangen. (Misschien had ik het verkeerd begrepen). De 2de monteur hoefde verder dus niks te doen. Hij gaf wel aan dat de televisie ontvangers verouderd waren en dat ik daar ter zijner tijd bericht over zou krijgen.

 

Dit is het hele verhaal. Misschien kan je hier nog iets mee.

 

Nogmaals bedankt voor de moeite!!!!

Met vriendelijke groet,

Melise de Winter