Skip to main content

Vrijdag is de monteur geweest in mijn nieuwe woning. Netjes alles aangesloten en getest. Top vent, was in 10 min klaar.

 

Hij wou vervolgens de tv aansluiten maar ik zei dat hoeft niet, we gebruiken de kpn app op smart TVs. Kan jij hem mee terug nemen hier gaat ie alleen maar stof vangen. 

 

"Prima, ik zet hem in de bus en zet het op de bon."

 

Nu lees ik de bon en staat er niet op dat ik het tv kastje mee heb terug gegeven. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik over 5 jaar geen boete krijg als ik op zeg? 

Hoi @Joost Eijkenboom, ik kan dat uiteraard even voor je controleren. Gaat het om een tweede TV ontvanger?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Joost Eijkenboom u doet uzelf tekort.  De beeldkwaliteit van de app is een stuk minder dan via de tv ontvanger.  Dan heeft u wellicht een mooie smart tv maar kwalitatief slecht beeld🤔


Hoi @Thomas ik heb mijn gegevens aangevuld. 

 

Ik heb nu tijdelijk 2 thuis abbonementen. Het gaat om het abbonement wat deze maand is ingegaan. 

 

Goed om te weten dat het kpn kastje betere kwaliteit heeft. Ik merk dat ik het eigenlijk zelden gebruik, puur nieuws en praatprogrammas op zijn tijd. Dan is het gemak van een app toch belangrijker :) 


Bedankt voor je gegevens @Joost Eijkenboom, ik heb het in je dossier ook nog even toegevoegd.
Het kan wel zijn dat er een herinnering komt om iets terug te sturen bij opzegging maar die mag je dan negeren.

Als je je toch bedenkt en graag een TV ontvanger wilt kun je daarover ook altijd even aan de bel trekken!


Super, bedankt 


Hallo KPN! 

 

Ik wil toch even aan de bel trekken zoals eerder aangeboden, zou ik toch graag het tv kastje van kpn gebruiken. Mijn tv begint erg traag te worden en ben ook wel benieuwd naar de betere beeldkwaliteit. Ik hoor graag of ik deze kan laten opsturen.  

 

Groet, Joost


Hoi @Joost Eijkenboom, geen probleem! Ik heb het verzoek voor je ingediend, zodra hij verzonden is krijg je daar bericht van, daar kunnen even een paar werkdagen overheen gaan.


Super, dankjewel Thomas!


Hallo @Thomas 

 

Ik kreeg onderstaande in de mail:

 

 

Zo ruil je je apparatuur om

 

Je krijgt op 17 november 2023 een sms als je je nieuwe apparatuur kunt omruilen met je oude bij het PostNL-punt. Doe dit binnen 7 dagen. Let op: je moet je oude apparatuur meenemen om de nieuwe te krijgen.

Verpak de oude apparatuur en stroomadapter(s) in een doos. Maar houd je afstandsbediening(en)! Schrijf dit adres op de doos:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Neem je identiteitsbewijs en de doos met oude apparatuur mee naar het PostNL-punt en ruil daar je apparatuur om.

 

 

 

Ik heb dus niets om in te ruilen, is dat een probleem? 


Hallo! Het is gelukkig gelukt om het pakketje mee te nemen (al gaf het post nl punt initieel wel aan dat ik ook iets mee terug moest geven). Echter heb ik geen afstandsbediening 🤣

In de instructie staat namelijk: gebruik de afstandsbediening van je vorige tv ontvanger.  


Hoi @Joost Eijkenboom, omdat het niet via het reguliere proces ging kreeg je inderdaad even wat verwarrende informatie en ontbreekt de afstandsbediening ook vermoed ik. Ik heb het verzoek ingediend die ook nog op te sturen!


Reageer