Skip to main content

Vandaag vrij genomen van me werk, de monteur zou komen tussen 15:00 en 17:00 uur. De monteur belde om te zeggen dat hij niet bij de kast kon komen die buiten staat omdat er een auto ervoor geparkeerd staat. De vorige keer had ik hetzelfde probleem en nu moet ik weer een nieuwe afspraak inplannen, baal hier echt van.

Daar kan KPN natuurlijk ook niets aan doen als de monteur niet bij de kast kan door een geparkeerde auto, gewoon domme pech @Dennis41 


Het was de vorige keer ook al zo, moest toen ook de afspraak verplaatsen.


Hallo @Dennis41 ,

Zet de volgende keer jouw eigen auto ongeveer twee dagen voor de afspraak voor die kast. En hou dan die plaats bezet tot de monteur arriveert! 💡


Hallo @Dennis41 ,

Zet de volgende keer jouw eigen auto ongeveer twee dagen voor de afspraak voor die kast. En hou dan die plaats bezet tot de monteur arriveert! 💡

 

Misschien wel handig een briefje op de auto te zetten, zodat de monteur niet denkt: ik rij wel alvast door naar volgende afspraak en bel/meld daarna af. Verwacht niet dat dat snel gebeurd, maar na 2x zou ik het risico niet nemen


Zet de volgende keer jouw eigen auto  . .

Ja, dat dacht ik ook al, zoiets deed ik wel eens voor iets heel anders.
Maar, is het een echt parkeervak daar of staat de kast daar sub-optimaal ?


In mijn gebied hebben we Spijkenisse liggen en hier zijn ook twee kabelverdelers welke genoeg ruimte hebben als iedereen netjes in parkeervakken parkeert maar soms gaat dit toch zo mis dat onze kast enkel een paar cm of niet te openen is. Gelukkig hebben we daar nu glasvezel en hoeven die kasten amper nog open maar handig is het niet.

KPN kan er in ieder geval weinig aan doen behalve een nieuwe afspraak maken. Soms staan die kasten erg onhandig maar gemeente’s zijn niet happig op het inleveren van een parkeervak d.m.v. een bollard ervoor. Verplaatsen kost soms 10.000e euro’s en auto’s wegslepen waar ze officieel mogen staan is ook niet de bedoeling. 


Hoi @Dennis41, dat is een vervelende situatie inderdaad. Zoals je al aan de reacties van de anderen kunt zien is dat niet iets waar wij invloed op hebben helaas. Er zijn al wel een aantal tips gegeven waarmee je dit kunt voorkomen, hopelijk gaat het daarmee goed op de volgende afspraak.