Skip to main content

Hallo. Gisteren een monteurs afspraak voor aanpassen telefoon naar glasvezel. Monteur zou vooraf bellen. Afspraak was voor mijn moeder. Bij telefoon zou ik naar  mijn moeder gaan. Monteur heeft niet gebeld en mijn moeder hoort de bel niet of weet niet open te doen. Zit in verzorgingshuis. Helaas  dus een nieuwe afspraak moeten maken. Nu wordt aangegeven dat er kosten in rekening worden gebracht als de klant niet thuis is volgens de afspraak. Maar in deze situatie kon de klant er niets aan doen. Monteur had vooraf moeten bellen. Hoe dit op te lossen?

Hoi @Mariette Heijmans . Welkom op het forum.

Het is inderdaad wel gebruikelijk dat monteurs even bellen. Helaas gebeurt het niet altijd.

Heb je ook de mogelijkheid om een briefje op te hangen? Met jouw mobiele nummer? Zodat monteur er ter plekke op geattendeerd wordt?

Wat de kosten betreft hoef je je geen zorgen te maken. Dat is in deze situatie natuurlijk niet de bedoeling en die zou ik desnoods vergoed hebben.

 


Nee ik kan geen briefje ophangen. Ik heb bij de nieuwr afspraak een aantekwning gemaakt dat ze moe moeten bellen. Hopelujk werkt dat.