Skip to main content

Goedendag, Ik stap per 12 januari over van Ziggo naar KPN. Ik heb toen 2 verschillende personen gesproken en ik heb gevraagd of er dan een monteur komt om alles te installeren en dat hebben beiden beaamd. Nu zie ik in de App dat ik alles zelf moet aansluiten. Dat is niet volgens de afspraak, anders was ik niet overgestapt! 

Ook had ik aangegeven dat er een Xbox gebruikt wordt en dat daarvoor extra wifiversterk punten nodig zijn. Dat zou ook in mijn pakket zitten. Dat zie ik niet terug op het overzicht wat er geleverd gaat worden. Hoe zit het daarmee? Op de site staat dat die 2 superwifi versterkpunten gratis zijn voor nieuwe klanten. Ik ga er dan ook van uit dat deze ook meegeleverd worden.

Ik hoor het graag.

Dag @Flintstones staan de SuperWiFi's wel op de orderbevestiging?


Nee doe staan er niet op. Ik ga ze maar eens bellen. Nu al spijt van de overstap


Heb je dan per abuis de korting aangevinkt?


Ik heb ze al gesproken en monteur komt langs. Ja ik heb de korting. 


@Flintstones Welkom op het forum. 

Op het moment dat je een pakket besteld gaan we er in principe vanuit dat je het zelf installeert. Bijvoorbeeld met behulp van de installatiehulp. 

Mocht het echt niet lukken om het zelf te installeren kun je inderdaad vragen om een monteur. Fijn dat dit al gelukt is en dat de monteur komt installeren! 

 

Voor wat betreft de Superwifi punten. Over het algemeen is het zo dat je kunt kiezen voor een kortingsperiode of voor Superwifi punten. 

Op het moment dat je kiest voor de korting ontvang je dus dan geen Superwifi punten. 

Mag ik vragen hoe je het contract hebt afgesloten? 


Hoi Rutger, door Vincent die aan de deur kwam.


Ik heb ze al gesproken en monteur komt langs. Ja ik heb de korting. 

De twee wifipunten kosten 100 euro bij de monteur, die korting is vaak meer dan 100 euro, dus uiteindelijk ben je waarschijnlijk goedkoper uit. Alsnog wel vervelend dat het niet gebeurd zoals dat u wenst.Â