Skip to main content

D

Rank

Dedy

 Zojuist

Goedemorgen 
Net bezoek gehad van de 6e monteur..!
Internet viel (weer) weg en dus ook mijn tv kpn plus ,beneden en boven
De monteur heeft de verbinding nu direct bekabeld met het modem in de bezemkast omdat na het opnieuw installeren met wifipunten de verbinding opnieuw uitviel waar de monteur bij was.Nu lijkt het allemaal te werken
Ik moet nu €84.50 betalen en heb getekend uit radeloosheid na 6 monteurs
Eigenlijk van de zotte na zoveel ellende en zoveel monteurs
Ik maak bezwaar tegen het betalen van €84.50
Hoop op de medewerking van KPN
Groeten 
Dedy Vos

Ha @Dedy, wat rot dit zeg.. Ik zag ook je privébericht, maar reageer even openbaar. Ik heb je gegevens er even bijgehaald en zie dat er begin oktober al aangegeven is dat het modem vermoedelijk te ver van het glasvezelkastje staat. Heb jij daar toen actie op ondernomen? In principe is dat iets waar jij als klant zelf verantwoordelijk voor bent. Wij kunnen dat ook voor je regelen, maar daar zitten dan dus inderdaad kosten aan vast. Deze kosten kan ik dan ook niet vergoeden helaas.


Ik ga hier niet over, maar de kabel tussen glasvezelmodem en router is een ethernet-verbinding. 

Die mag theoretisch 100m zijn. Tenzij @dedy in paleis Soestdijk woont lijkt me die “vermoedelijk te ver van het glasvezelkastje” een vreemd verhaal.

Aan de andere kant is het aanleggen van een bekabeling voor 84 euro, en dan van het gedoe af zijn, een prima prijs. Je bent daar inderdaad zelf voor verantwoordelijk.


Allereerst bedankt voor jullie reacties

mijn modem staat en stond letterlijk naast het glasvezelkastje dus dat was en is ok

Het gaat mij erom dat de laatste monteur(6e) tegen mij zei je moet het bekabelen want je hebt al zoveel ellende gehad 

vandaar mijn vraag of er coulance is ,ik had de keuze of haperend of geen internet/tv of bekabelen.Mijn buurman heeft ook kpn,zelfde meterkast en hetzelfde modem maar daar werkt het vooralsnog wel zonder bekabeling

Na alle ellende wil ik gewoon coulance

logisch

Groeten Dedy

 


Ik zou zeggen: goede monteur, bij bekabeld spul heb je gewoon geen problemen meer (normaal gesproken). Snap dat dit wat kost.

Voor een evt coulance ga je denk ik een klacht in moeten zetten aangezien de moderator dat pad feitelijk al heeft gesloten. De klacht kan je via de website van KPN indienen. Hier zijn de mogelijkheden nu denk ik beperkt.

Het feit dat er ten onrechte gezegd is (en vastgelegd) dat de router en glasvezelkast ver uit elkaar staan, dat lijkt me een mooi aanknopingspunt.

Succes

 


Dank je voor je reactie EAZ1964

Heb net mijn klacht/verweer tegen deze kosten verwoord en opgestuurd 

Na 6 x de monteur had ik geen andere keuze meer dan bekabelen,was het totaal zat….En idd de router en glasvezezel staan helemaal niet ver uit elkaar

staan beide in de meterkast 🤔🤔

groeten

dedy


Maar wanneer, hoe en door wie is het oorspronkelijk aangesloten dan?

Alle draadloze oplossingen zijn in principe eigen risico, want niet te garanderen door KPN.

KPN kan immers nooit verstorende factoren op bijvoorbeeld een wifisignaal voorzien.

Een vaste kabel is wel te garanderen. Als die dan door KPN aangelegd moet worden, dan betaal je daar uiteraard ook voor.