Skip to main content

Ik heb op 29 augustus gebeld met kpn dat ik al een paar weken hinder heb van de weg vallende wifi. Meisje keek in haar systeem en gaf aan dat er een monteur moest komen kijken heb duidelijk gevraagd zitten hier kosten aan Nee hoor zei ze. 30 augustus komt monteur en terwijl  de monteur hier is valt wifi meerdere keren zomaar weg ook laten zien aan  monteur, monteur geeft aan dat hij wel wifi heeft en dat er geen problemen zijn. Dus ik moest tekenen voor zijn werk terwijl ik aangaf dat ik niet wilde tekenen ivm de monteurs kosten die erop staan hij geeft aan dat kan ik niet weg halen staat vast in mijn systeem. Maar ik moest klantenservice bellen heb ik gedaan en jongen gaf aan dat zijn collega dat verkeerd heeft doorgegeven en hij zou notitie maken dat het gecrediteerd zou worden op volgende rekening.. Moest wachten op rekening en dan weer bellen. Nou rekening binnen gekregen gebeld en krijg doodleuk te horen monteurs kosten zijn terecht berekend en er is geen notitie gemaakt door collega en u heeft toestemming gegeven voor monteurs kosten. Heb ik een klacht ingediend werd ik 6 sept gebeld en kreeg te horen sorry maar monteurs kosten zijn terecht en mijn collega heeft een fout gemaakt door te zeggen dat er geen monteurs kosten aan vast zitten.  Ik kon een betalingsregeling treffen dus ik geef aan jullie maken een fout en dan moet ik maar een betalingsregeling treffen.  Tja zegt die dat is pech er word niks gecrediteerd. Ik weer terug gebeld met klantenservice en verhaal uitgelegd  zegt die man als Klachtenlijn zegt dat je niks terug krijg is jammer voor u maar ik kan er niks mee.  Nou wat een medewerkers werken daar die de klant iets voorspiegelen en toch in rekening brengen.🤬

Hallo @Miranda1975 wifi valt niet onder de verantwoordelijkheid van KPN, dus als daar een monteur voor komt, moet dat betaald worden, hoe spijtig ook. Of je moet zwart-op-wit hebben dat de monteur voort wifi-storingen gratis zou zijn, dan is het een ander verhaal.

 

 


Hoi @Miranda1975 . Welkom op het forum.

Ik vind het heel spijtig dat je deze ervaring hebt gehad. Ik begrijp uit je verhaal dat je hier ook een officiële klacht over hebt ingediend. Als de conclusie is dat de monteurskosten tóch terecht zijn, kan ik daar hier op het forum ook niks aan veranderen. 

 


Goedenavond, Ik heb bij mijn eerste aansluiting een monteur op bezoek gekregen die alles voor mij heeft aangesloten. Voordat ik deze afspraak kreeg zei een medewerker tegen mij dat dit gratis was. Nu zie ik op mijn factuur dat er wel monteurskosten is gerekend. Hoe kan ik deze terug krijgen?


@Rocha31 Maak hier even een eigen topic voor aan. Dan pakt een moderator het zo snel mogelijk op.