Skip to main content

Ik probeer contact te zoeken met KPN over het volgende: Nadat het interet het niet meer deed, kwam er een monteur langs. Bij het vragen naar de monteur werd duidelijk gezegd op de site dat er kosten aan verbonden waren als het probleem van mij kwam, maar niet als het een probleem van KPN is. 

De monteur kwam en had al een nieuw doosje mee, want er waren vaker problemen met het doosje zei hij. Hij heeft de nieuwe geinstalleerd. Omdat het probleem niet door mij kwam, had de monteur met kantoor gebeld en gevraagd of ik inderdaad niet hoefde te betalen. Dat klopte. Hij is weggegaan zonder dat ik toen ter plekke iets hoefde te betalen. 

Nu krijg ik de maandelijkse factuur en staat daar naast de abonnementkosten ook nog 70 euro voor de monteur bij. Of het is een fout, of de monteur heeft mij toen voorgelogen. In ieder geval wil ik dit goed bespreken met KPN want ik ben van mening dat KPN zelf dat bedrag moet vergoeden. Ik had het doosje nauwelijks een half jaar en hij moest al verwisselt worden. 

Via bellen krijg ik niemand te pakken. Ik hoor graag wat ik kan doen. 

Voorliegen zou een monteur natuurlijk nooit doen, hij heeft daar geen enkele baat bij.
Nu dat uit de wereld is geholpen het volgende:

Als het goed is heeft u een werk bon getekend van de monteur, staan daar monteurskosten op berekend ?
Het doosje, hiermee bedoelt u het ONT denk ik (het kastje dat voor je modem zit) ?

Vul alvast uw profiel gegevens in, dan kunnen de moderators je straks sneller helpen.
https://forum.kpn.com/settings/profile


Wat een goede tip! Ik heb de bon opgezocht en daar staat inderdaad overal dat de kosten 0 euro zijn, inclusief de arbeidsloon kosten. Ook bij totaal staat gewoon 0 euro en die heb ik ondertekend. Die zou ik aan KPN kunnen laten zien, maar nogmaals, het lukt me niet direct contact te krijgen.


Hoi @Dina99 Je hebt je profiel al ingevuld en ik heb precies diezelfde bon te pakken.

De kosten zijn dus ONTERECHT.

Ik ga crediteren. Op de volgende factuur wordt het bedraag verrekend. Hou dat even in de gaten. 


Ben net weer klant van KPN en hoppa ,we sturen een monteur om te kijken of de wifi goed is en we meten het glasvezelnet ff door , ik vraag aan de klanten service zijn hier kosten aan verbonden? , Nee geen kosten maar als U er iets aan veranderd heeft of kapot gemaakt dan wel .

NU puntje biij paaltje de nonteur komt eaan en doet zijn ding hij zegt niets vraagt niets  Alleen hij blijft vreemd 10 minuten in de huiskamer staan een groot lang verhaal te typen dus ik zeg ik heb toch al getekend en dat was 0,0 en wat blijkt ja maar dat wordt nu 70 euro Of je moet bij mij voor 61 euro de superwifi kopen ???? vreemden dingen gebeuren bij de KPN , je krijgt iets gratis(ipad) Maar ze rekenen gauw ff toch nog 70 euro knap ik kan wel begrijpen waarom nu veel mensen weg lopen , het klopt allemaal niet, gewoon weer de oude trukjes weer uit de kast halen .

IK maar denken dat KPN is veranderd Hoe kan ik zo dom zijn om dat te denken( eigenschuld)

 

Oja ze zouden mij bellen (binnen 2 dagen) om erover te hebben en te kijken wat we kunnen doen?? moeten nu nog bellen goed zo ga zo door


Ik ben rustig aan aan het stopzetten. 

Sinds ik glasvezel heb, heb ik ook 1 nieuw tv kastje, op de factuur staat 2.
Sinds ik glasvezel heb, heb ik meer dan geregeld een snelheid van wel 13Mb/s en zo ben ik wekelijks met een netwerk manager bezig. Glasvezel werd overigens afgeleverd met een kabelbreuk en is door een monteur gelast. Op andere momenten heb ik wel goede wifi. 
Ik heb een niet werkend TV kastje en ook daarover gebeld, en alle overige klachten. 

Er kon een monteur komen, maar er werd al direct gezegd dat de kosten voor mij waren. 

Ik heb mijn TV abonnement stopgezet en ga meer betalen, dit omdat ik digitenne heb voor in mijn chalet. Wanneer je de klantenservice belt is het simpele antwoord “O maar u heeft 1 maand opzegtermijn hoor.” er wordt werkelijk niets gedaan om een verdere oplossing te bieden. 

Na 14 jaar KPN begon ik aan glasvezel na een gewoon KPN abonnement, maar god wat een belabberd iets is dat.

KPN jullie service is niet gewoonweg slecht, jullie bieden en geen service meer en dit is wel eens beter geweest.


 


@Davith @Yor 

Klinkt alsof jullie allebei de nodige issues met ons hebben. Dat is natuurlijk niet wat we willen.

Jullie reageren in een ouder topic.  Mijn eerste advies is : Bel met 0800 0402 en leg het issue uit.  

Mocht dat niet lukken, wil ik voorstellen dat jullie allebei een individueel topic aanmaken. Zodat de community en eventueel een moderator kan meekijken en analyseren.