Skip to main content

Goedemorgen,

mijn laatste factuur was wel heel hoog, daarom ben ik even gaan kijken en tot mijn. Verbazing zijn er eenmalige kosten (monteur) in rekening gebracht (€70).

Nu is er een monteur langs geweest omdat onze internet het een paar dagen niet deed. 
conclusie van de storing was dat in de wijk de kabel van ons los zat. Waarschijnlijk door een andere monteur. De monteur heeft deze in de wijkcentrale goed aangesloten en het werkte weer.

 

dit is natuurlijk niet mijn schuld dus hoor ik deze kosten niet te betalen.

 

kan dit aangepast worden?

Ik ben ziek thuis dus ik kan lastig aan de telefoon hangen daarom hoop ik dat iemand van kpn mij hier kan helpen


@Bart_Z kan jij mij helpen?


Vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is


Hoi @Elmar1982 . Dat is, als het klopt niet de bedoeling natuurlijk.

Heb je na het bezoek ook iets moeten tekenen? 


Hoi @Elmar1982 . Dat is, als het klopt niet de bedoeling natuurlijk.

Heb je na het bezoek ook iets moeten tekenen? 

Nee ik heb niets hoeven tekenen.

in de uitgevoerde werkzaamheden brief staat:

 

Opmerking monteur
Patch getrokken in de pop. Modem weer online


Vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Dat is al gedaan


Hoi @Elmar1982 .  Ik wil dat niet ontkennen maar de bon zegt toch wat anders. Ik heb even doorgescrold (zie onder). Daar wordt ook over een wifi check gesproken. Er staat ook een paraaf op die bon. Ik wil graag jouw kant van het verhaal hierover horen. Als hier -zonder jouw medeweten een paraaf onder gezet is dan gaat dit als klacht naar de monteurs organisatie. Want zoiets kan en mag natuurlijk niet. 

 


@Erwin_ schreef:

Ik wil dat niet ontkennen maar de bon zegt toch wat anders. Ik heb even doorgescrold (zie onder). Daar wordt ook over een wifi check gesproken.

Er staat echter ook onder de opmerkingen van de monteur dat hij een patch getrokken heeft in de PoP en dat het modem weer online is. Dit lijkt mij veel meer de actie die geleid heeft tot het verhelpen van de storing. Ik vraag me ook af of er vooraf gesproken is over het uitvoeren van een WiFi-check of dat @Elmar1982 die monteur alleen besteld had n.a.v. de Internet storing.


@Erwin_ schreef:

Ik wil dat niet ontkennen maar de bon zegt toch wat anders. Ik heb even doorgescrold (zie onder). Daar wordt ook over een wifi check gesproken.

Er staat echter ook onder de opmerkingen van de monteur dat hij een patch getrokken heeft in de PoP en dat het modem weer online is. Dit lijkt mij veel meer de actie die geleid heeft tot het verhelpen van de storing. Ik vraag me ook af of er vooraf gesproken is over het uitvoeren van een WiFi-check of dat @Elmar1982 die monteur alleen besteld had n.a.v. de Internet storing.

Ik vermoed zoiets, @wjb .  Ik ben alleen even benieuwd naar hoe die paraaf daar is gekomen en of dat uberhaupt met klant is besproken. 


Hoi @Elmar1982 .  Ik wil dat niet ontkennen maar de bon zegt toch wat anders. Ik heb even doorgescrold (zie onder). Daar wordt ook over een wifi check gesproken. Er staat ook een paraaf op die bon. Ik wil graag jouw kant van het verhaal hierover horen. Als hier -zonder jouw medeweten een paraaf onder gezet is dan gaat dit als klacht naar de monteurs organisatie. Want zoiets kan en mag natuurlijk niet. 

 

Ik heb nooit iets getekend, de monteur kwam. Hij zei kan je even controleren. Ik zag dat het lampje weer brandde. Dus ik zei al, dan heb je vast iets i. De centrale gedaan. En dat klopte. Hij zei dat de kabel los zat. Ik moest even ter plaats checken of de wifi het deed. En dat was het en ging er weer van door. 
maar dan nog het probleem lag in de wijk centrale. Dus dit is natuurlijk niet mijn probleem. 


@Erwin_ schreef:

Ik wil dat niet ontkennen maar de bon zegt toch wat anders. Ik heb even doorgescrold (zie onder). Daar wordt ook over een wifi check gesproken.

Er staat echter ook onder de opmerkingen van de monteur dat hij een patch getrokken heeft in de PoP en dat het modem weer online is. Dit lijkt mij veel meer de actie die geleid heeft tot het verhelpen van de storing. Ik vraag me ook af of er vooraf gesproken is over het uitvoeren van een WiFi-check of dat @Elmar1982 die monteur alleen besteld had n.a.v. de Internet storing.

Ik vermoed zoiets, @wjb .  Ik ben alleen even benieuwd naar hoe die paraaf daar is gekomen en of dat uberhaupt met klant is besproken. 

WiFi check staat op al onze bonnen en kunnen we niet uit zetten. Elke storing is een storing + WiFi check en een installatie is een installatie + WiFi check. 
Ik gok dat deze monteur de kosten is vergeten uit te zetten.

 

Edit; enkel storingen voor wholesale klanten of zakelijke klanten krijgen geen WiFi check. 


En nu?


En nu?

Even de reacties van @Erwin_ afwachten.

Ik heb het gevoel dat dit wel goed zal komen.


@Elmar1982 Helemaal duidelijk nu.  Ik ga die 70 euro vergoeden en stuur een feedback mail naar de monteur .

Op de volgende factuur wordt er 70 euro in mindering gebracht. Excuus voor al het gedoe

 


@Elmar1982 Helemaal duidelijk nu.  Ik ga die 70 euro vergoeden en stuur een feedback mail naar de monteur .

Op de volgende factuur wordt er 70 euro in mindering gebracht. Excuus voor al het gedoe

 

Heel erg bedankt!