Skip to main content

Hi, 

Ik ben vorige week klant geworden bij KPN. Vrijdag 15/12 werd glasvezel geactiveerd, maar kwam niet bij ons in de lucht (lampje “glas” bleef uit).

 

Na overleg met helpdesk is maandag 18/12 monteur langsgekomen. Er bleek iets niet goed te zitten in de wijkcentrale (kabels verwisseld). Daar heeft de monteur snel het probleem verholpen, monteur kwam terug, lampje “glas” was groen en aansluiting was in orde.

 

Vraag: waarom moet ik toch aan de hand van monteursbon 0010000006064710 een extra bedrag van 25 euro betalen? Er is niets extra gebeurd, alleen iets opgelost wat buiten de meterkast lag. Geen klachten verder over monteur hoor, prima man.

Kunt u dit laten corrigeren, want uiteraard niet mee eens.

Met dank en vriendelijke groet,

Marcel.

 

 

 

 

Dag @Marcel Noordwijk een moderater gaat hier binnenkort op reageren. Nog even geduld dus😉.


@Marcel Noordwijk zorg wel even dat je je profiel invult en dan kan een moderator gelijk je gegevens bekijken en handelen. 


Hi @Marcel Noordwijk en welkom op het forum (en bij KPN)! Je forumprofiel is nog leeg, dus als je daar je adresgegevens e.d. nog in noteert dan kan ik op onderzoek uit.

Ook ben ik benieuwd wat er op de monteursbon zelf staat. Die heb je als het goed is ontvangen en daar zouden de kosten uitgelegd moeten worden. 
€25,- klinkt mij namelijk als materiaalkosten, dus ik vraag me af wat de bon zelf daarover zegt. 🙂

Mocht je er niet uitkomen, dan kun je hier ook een foto van de monteursbon plaatsen (met eventuele privégegevens weggepoetst). Dan kijken we mee!



Dank voor reactie. Zojuist profiel aangevuld. Bijgaand de bon. Het enige waar de monteur voor nodig was, is dat de glasvezelkabel in de wijkcentrale goed moest worden gezet. Dit heeft hij bepaald met een lichtsignaal. Daarna deed alles het meteen. 
 

met vriendelijke groet,

Marcel. 


Bedankt! Het lijkt mij ook niet dat je moet betalen als er iets buitenshuis niet klopte. 

Ik heb dit doorgezet naar de monteursafdeling, je hebt hiervan een bevestiging per SMS en e-mail ontvangen. Zij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op hierover en hopelijk wordt het dan goed opgelost!