Skip to main content

In februari 2022 overgestapt naar kpn. Na aansluiting door kpn monteur regelmatig uitval van wifi en tv ontvangst. 10tal keren klantenservice gebeld. Telkens ontvanger of modem resetten of te wel met een "kluitje in het riet gestuurd". Er wordt dooreen medewerker van de klanten(servie?) nadrukkelijk gezegd dat het niooit aan het modem ligt en dat er geen storingen zichtbaar zijn. Na ruim 4 maanden sukkelen en frustratie ga ik met mijn klacht naar de kpn winkel. Er wordt een afspraak gemaakt voor een monteur. Als deze het probleem onderzoekt komt hij uit bij het modem. Na plaatsing van een nieuw modem is het probleem opgelost. 

KPN ZET EEN PAAR DESKUNDIGE OP DE KLANTENSERVICE. NIET EEN PAAR "AFSCHEPERS" NEEM DE KLACHTEN SERIEUS DAAR KUN MOGELIJK KLANTEN MEE WINNEN/BEHOUDEN 

Hoi @Hkam en welkom hier op ons forum en ook nog bij KPN :)

Allereerst natuurlijk positief om te lezen dat de problemen inmiddels zijn verholpen door een nieuw modem te plaatsen, al heeft dat zo te lezen wel langer geduurd dan nodig. Jammer dat een medewerker van ons heeft aangegeven dat het nooit aan het modem kan liggen, dit is natuurlijk niet juist. We hebben te maken met techniek en ook een modem kan defect zijn/gaan of een fabrieksfout bevatten. Ik begrijp dat ook wel dat je in dit geval niet zo'n goede ervaring hebt gehad toen je contact zocht met onze klantenservice. Voor wat het waard is, wil ik je daar excuses voor aanbieden. Als ik het goed begrijp, werkt alles inmiddels zoals je zou mogen verwachten?


JanZ bedankt voor je reactie. Tot nu toe geen problemen meer met de internet/YV verbinding.

Helaas is de frustratie nog niet uit mjn lijf. Ruim vier maanden en talloze telefoontjes met bijbehorende “in de wacht minuten”. Hopelijk zal het “slijten”, maar KPN heeft nog wel wat goed te maken.


JanZ bedankt voor je reactie. Tot nu toe geen problemen meer met de internet/YV verbinding.

Helaas is de frustratie nog niet uit mjn lijf. Ruim vier maanden en talloze telefoontjes met bijbehorende “in de wacht minuten”. Hopelijk zal het “slijten”, maar KPN heeft nog wel wat goed te maken.

Dat is in ieder geval fijn om te lezen @Hkam. Mocht je in de toekomst onverhoopt tegen problemen aanlopen, dan mag je ons altijd via deze weg aanspreken. Als er nog iets anders is, laat het dan ook vooral weten!