Skip to main content

Ik heb een abonnement voor o.a. Internet met 100MB. I.v.m een actie
heb ik nog een aantal maanden korting hierop. Ik heb een nieuwe FritzBox
gekocht en uit nieuwsgierigheid heb ik kort geleden mijn Internetsnelheid verhoogd naar 1 Gigabyte.
Werkt allemaal prima, maar voor mij is het toch niet echt zin vol, ben ik al wel achter. 
Nu wil ik dit terugzetten, maar dan is mijn korting voor mijn Internet, die die nog een maand of zes
zou moeten duren, ineens weg. Dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt mij? Heeft iemand een idee
of ervaring wat hier fout zou kunnen gaan?

Tijdelijke acties zijn meestal geldig zolang je het abonnement niet wijzigt. Bij wijziging vervalt de korting en die komt ook niet meer terug.


Dat zeg je nou wel, maar toen ik een paar dagen geleden van 100mb naar 1 GB ging, bleef die korting wel staan


Tijdelijke acties zijn meestal geldig zolang je het abonnement niet wijzigt. Bij wijziging vervalt de korting en die komt ook niet meer terug.

 

Ik ben klant net als jij. Daarom heb ik geen inzage in jouw gegevens. Ik baseer me op eerdere gevallen. Bel maandag met klantenservice KPN op 0800-0402 om dit probleem te bespreken. Bereikbaar ma t/m vrij van 8.00 tot 18.00 uur. 


Ja je hebt gelijk, na lang googelen kwam ik onderstaand verhaal van twee jaar geleden tegen: 

 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Je stelt hier een hele goede vraag en ik moet je antwoord vooralsnog verschuldigd blijven: ik kom hier op terug! 


Inmiddels heb ik een terugkoppeling gekregen vanuit onze administratie:
Binnen de actieperiode kan de snelheid omhoog of omlaag aangepast worden, met behoud van de korting. Komt de korting te vervallen, neem dan contact op met onze klantenservice (gratis te bereiken via 0800 0402).
 

Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice en de kwestie is opgelost.

Bedankt voor de hulp allebei.


Fijn dat het in de tussentijd al opgelost is!


Hier een recent ander verhaal met een andere afloop.


Dan heb ik wellicht niet goed gelezen. Wat er wel staat, is dat je binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, een wijziging kunt annuleren. En zoals ik al zei: Toen ik vorige week,  toen ik van 100MB naar 1 Gigabyte ging, bleef die actie korting wel staan.  Ik ga toch even bellen morgen, nee heb ik en ja kan ik krijgen… En anders is het nog geen ramp, ik heb die korting nu nog wel, alleen het bedrag is hoger, met die hogere snelheid. Dan ga ik over zes maanden wel weer terug naar 100 MB. 


Reageer